sobota 14. února 2015

Vykecávačka s Edem Sheeranem v hlavní roli



Jak už asi nadpis vypodívá, večer ve čtvrtek 12.2. jsem strávila v Praze na koncertě jednoho z mých nejoblíbenějších (ne-li nejoblíbenějšího) zpěváka Eda Sheerana. O první várce lístků, která se prodávala v září, jsem ani neměla potuchy. Neviděla jsem nikdy žádnou propagaci nebo tak, o koncertě jsem se dozvěděla na konci ledna, kdy pořadatelé uvolnili ještě pár posledních lístků a Evropa 2 se o tom zmínila v rádiu, takže jsem nešla do školy a od deváté hodiny ráno ( kdy se měl prodej spustit) jsem seděla u počítače jako přikovaná ... já ho měla! Byla jsem úplně bez sebe :D

K Tipsport aréně u Výstaviště jsem s menšími (haha :D) problémy spolu s kamarádkou dojela s dvou hodinovým předstihem, ale bylo už tady tolik lidí! Díkybohu jsem nakonec byla v půlce blíž k pódiu, kdybych byla o něco dál, tak už by mi ani stoupání na špičky nepomohlo. Když je člověk prcek jako já, tak má opravdu velkou nevýhodu v několikastovkovým davu :D Až příště půjdu na nějaký takový větší koncert, tak před arénou campuju! :D

Oficiální začátek byl od osmi, ale předskokan Ryan Keen začal už v půl osmé. Byl moc dobrý, snažil se komunikovat a jeho české Ahoj a Jak se máš bylo moc roztomilé, určitě si ho ještě vyhledám :) A k samotnému Edovi... ten kluk je prostě neuvěřitelný! Zpíval a hrál.. no prostě fantazie. Hrál dvě hodiny a zpíval na plné pecky, bohužel jsem mu mimo písničky moc nerozuměla, ale to mi vůůbec nevadilo :) Co mě úplně dostalo byla písnička Give me love a I see fire, kdy se objevil na projekčních tabulích za Edem drak Šmak s Hobita dvojky. 

Ani si nedokážu tipnout, kolik tisíců se na Eda přišlo podívat. Ale myslím, že účast byla víc než slušná :) A jedno je úplně jasný, jestli tady bude mít ještě někdy koncert ( prosím, prosím, prosím ) tak budu první, kdo na něj bude mít lístek :D 
Škoda jen, že nezazpíval svoji píseň k Hvězdy nám nepřály, ale i to mi nevadilo zážitek to byl na celý život. Jediné čeho lituju je fakt, že nemám jeho podpis. Nevím jestli pak Ed vylezl (určitě jo) ale když jsme tam byly my, tak ne a dýl jsme čekat nemohly. Ani k prodejnímu stánku jsme se neprobojovaly :(


Čekačka před vystoupení Ryana :) 



                              Kvalita mých fotek z telefonu je opravdu mizivá, foťáky byly zakázaný :/



 A tady je video, kdy Ed přišel na pódium :) Začal s I´m a mess... v den koncertu měl za pět dní ( tady 17.2.) narozky, krásných 24 let mu bude, tak jsme mu popřáli i Happy Birthday :)

Moje oblíbené písničky - I´m a mess, Thinking out loud, Give me love, Lego house, Don´t, I see fire, Drunk, Nina, Sing, All of the stars, The A team :)

A nakonec!

♥ Krásného Valentýna všem přeji já a Patrik :D ♥
Happy Valentine's Day!

Žádné komentáře:

Okomentovat