úterý 10. února 2015

Dokupuji série

Mám hodně nedokoupených sérií, protože než jsem se ke knize dostala a nebo si ji koupila, tak mi ji někdo půjčil nebo jsem skočila do knihovny a nebo jsem si prostě koupila knihu, která mě víc zaujala a no, mohla bych takhle pokračovat donekonečna... proto mám v knihovničce spousto sérií, které jsou poloviční. Chtěla bych si tady udělat takový seznámek, který se do konce roku prostě splní a já budu mít série ucelené!:)

Percy Jackson - Zloděj blesku 

 Percy Jackson – Zloděj blesku 
 Ano, stydím se. Nemám u Percyho Jacksona první díl a to místo mi tam pořád zeje a kouká na mě kdykoliv se podívám směrem ke knihovničce. 

Eragon, Eldest 

 Eldest 
Tuhle sérii miluju, plánuju si ji přečíst co nejdřív... ale jenom kdybych měla první dva díly! Navíc už hrozně dlouho dorážím na kamarádku, aby si je taky přečetla a že jí je klidně půjčím... ale jak bez prvních dvou dílů? Sakra! :D

Hunger games

 Jak tak na to koukám, tak mi chybí samé velké šlágry. Knížky mi všechny půjčila kamarádka a pak no... znáte to, když toho vychází hodně...ale HG sérii si na 5436584315% koupím! :D

Město ztracených duší, Město nebeského ohně 


Tuhle sérii miluju, rozhodně patří do mojí top.. asi i pětky. Jsem hrozně ráda, že se Knižní klub rozhodl sérii vydat a ještě k tomu přihodit tak krásné obálky.

Zelená jako smaragd 

 
Tahle série je taky úplně skvělá! Myslím, že i dvojka byla lepší jak jednička. Navíc knížky vedle sebe budou vypadat famózně, no ne? :D 
 

2 komentáře:

  1. Och neznášam, keď nemám kompletné série! Asi by som sa aj ja mala pustiť do kompletizovania :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že nejsem sama kdo nemá komplety :D Mám v tom akorát pak bordel, když to na poličkách rovnám :D

      Vymazat