sobota 9. června 2012

On my wishlist - 30


Jde o sobotní meme pořádané Book Chick city. Cílem je uveřejnit několik knih, které si přeješ pořídit.



 Inkarceron jsem četla už docela před dlouhou dobou a kniha to byla velice zajímavá. Takový svět vymyslet je opravdu úžasné a jsem zvědavá, jak to dopadne, ale slyšela jsem, že konec je pěkně zvláštní, takže se druhého dílu docela bojím. Na druhý díl Roztomilých malých lhářek se pěkně těším, protože první díl mě opravdu bavil a jsem zvědavá, kolik dílů vlastně tahle série bude na konci mít.


Na druhý díl Křídel se opravdu těším, protože se mi příběh o vílách moc líbil a doufám, že Laurel si vybere Tamaniho! Pokračování Pranormálů je prý horší jak první díl a už první díl se mi zdál takový zvláštní a Evie mi moc nesedla, ale stejně jsem zvědavá, jak to bude dál. Navíc tahle série má opravdu hezké obálky. A co teprve ten třetí díl s fialovou barvou ♥

Jak koukám, tak dnes tu mám jen samé druhé díly ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat