pátek 8. června 2012

Hlasím návrat z Otavy ;)

Ahojte všichni,

jak někteří možná víte, tak jsem byla na vodáckém kurzu na řece Otavě. Jak koukám, tak přednastavené příspěvky fungovaly a skoro jste ani nepoznali, že tady nejsem ;) Ale zpátky ke kurzu. Dojeli jsme do Sušic a ze Sušic pěkně do Žichovic a do Střelských Hoštic. Po cestě jsem se skvěle bavila a naučila se i dokonce kormidlovat loď. No opravdu, i když nechtějte raději vědět, kolik nadávat k učení padlo. Moje první peřeje jsem projela tak, že jsem se 4x otočila kolem osy a narazila několikrát do břehu. Teď už ale umím kormidlovat docela slušně a sjela jsem si i dva jezy. Muhahá! Musím se poklepat po ramínku ;) Ale abych si tak nefandila, tak jsem musela ze zájezdu odjet dříve kvůli mé nově zjištěné alergii na pyl a a silné reakci na slunce v podobě naskákání puchýřů v obličeji a opuchnutí na jedno oko tak, že jsem skoro na něj něviděla. Mám předepsáno několik léků, které nedokážu ani vyslovit. 

Naše kráska číslo 1208
Tohle byla pořádně moje první zkušenost s plasťákem na vodě, takže jsem ani nevěděla, co si sebou mám všchno vzít. Dopadlo to tak, že jsem odjížděla se 17 kg na zádech v podobě krosny a s dvou kilovou igelitkou v ruce. Myslela jsem, že vypustím duši! Takže lidi, radím. Když jedete na vodu, raději méně věcí a když nebudete něco mít ostatní to mít budou. Věci se vždycky dají koupit nebo usušit. A jestli jsem se převrhla s lidí? Ano, převrhla  a nebylo to nic skvělého. Nedoporučuji vyklopit loď poblíž čističky vody, kde se shlukuje všechen bordel. Toť k mému dobrodružství na lodi ;) 

Finale (Hush, Hush, #4)
 

A teď ke knihám. Jistě jste už viděli obálku velice očekávané knihy Loď mezi hvězdami. Jsem hrozně moc ráda, že ponechali originální obálku, ale to CooBoo nechává často, nebo vlastně ji nechalo vždycky, nebo ne? Takže super, bomba, bezva, cool ;) Dále už je konečný obal (doufejme) posledního dílu série Zavržený - Finale. 



Dále jsem se zapojila do výzvy na léto, kdy se pokusím ( a konečně přinutím )  přečíst nějaké knihy v angličtině. Tuto výzvu si pro nás připravila Nikki Finn a je to opravdu skvělý nápad.


Určitě jste si už museli všimnout, že mi nefunguje sekce s následovateli a jelikož už jsem to zkoušela opravit, tak nevím, jak dlouho mi bude trvat než to zase bude fungovat. Jestli se mi to ale nepodaří, tak budu muset optě změnit vzhled blogu, aby se mi podařila najít chyba. A to bych opravdu nechtěla, protože už jsem si na tento vzhled skutečně zvykla.

A na co se nejvíce těším v měsíci červen? 


Dále vychází knihy jak třetí díl série Oškliví - Speciálové, Kruh ohně, Dnem i nocí, Vzkříšena za úsvitu, Pasti ze záhrobí, Kde je vlk tam je hra, Věk zázraků a mnoho dalších.. .

 


Žádné komentáře:

Okomentovat