pondělí 30. dubna 2012

Ankety


A po další době je tu druhá anketka a to s otázkou -> Chodíš do knihovny?

Ano, chodím tam pravidělně - 30 hlasů (62%)
Jen někdy, když mám čas - 11 hlasů (22%)
Všechno si kupuji sama - 8 hlasů (16%)
Ne, nikdy tam nic nemají - 2 hlasy (4%) 

Jsem ráda, že knihovny se zdají býti využívané. I když každému se nemusí líbit, že na přečtení má určitý čas, že jsou v knihovně nepříjemné knihovnice, že mají v knihovně fond na nic nebo že si knihu nemůžu náležitě ,,pomuchlat" Já do knihovny chodím docela často. Městskou knihovnu máme skoro vedle třídy, takže se dá říci, že jsem v knihovně každý den. Už jsem v knihovně našla pár dobrých kousků - Temné vize, Magie mrtvých, Malé sladké lži, Splynutí,... takže já jsem za knihovnu nehorázně ráda ;)




Žádné komentáře:

Okomentovat