středa 2. května 2012

Review - Tajný kruh, Moc






 Název - Tajný kruh, Moc
 Autor - L. J. Smith
 Díl - 3.
 Počet stran - 228
 Rok vydání - 2011
 Nakladatelství - CooBoo







 Anotace -
 Cassiino strašlivé tajemství bylo odhaleno a Diana se od ní odvrátila… přitom právě nyní se Tajný kruh musí spojit v boji proti největšímu nepříteli ze všech, a proto je Cassie nucena obětovat svou lásku a zavrhnout svou spřízněnou duši. Ale může vůbec v tak děsivé bitvě mezi dobrem a zlem někdo zvítězit?

 Reakce po dočtení - Takový konec!!! Bože.

Třetí díl ihned navazuje na na choulostivou situaci, mezi Faye, Cassie a Adamem. Možná, že by Cassie mohla uniknout nadvládě Faye, ale může při tom ztratit kamarádské pouto s Dianou... je to Cassie ochotna riskovat? Po smutné události se ale ve škole ukáže zlo, o kterém se nikomu ani nesnilo. A to v podobě ředitele, který Klubu hatí všechny plány.Nemluvě o přistupcích, které jsou v duchu - po neuklizení papírového sáčku se hlaste v ředitelně a co pak pranýř, který se vyjímá uprostřed jídelny? Copak se Klub ocitl v minulosti?

Bohužel se zdá, že Kruh se rozpadá... má cenu se vůbec pokoušet bojovat? Snadnější by bylo utéct nebo schovat se, ale naši hrdinové ne. Zůstávají  a snaží se ochraňovat okolí, a za to jim přičítám pár bodů ;) 

Avšak sama Cassie si neví rady s pocity, které jí kolují. Třeba by mohla přát štěstí Adamovi a Dianě a sama být s přitažlivým Nickem? A co terve potom, co se dozví pravdu o svých rodičích? Může to být pravda?! Pokud by toto ovšem byla pravda... možná by to vysvětlovalo sny, které se Cassie zdají docela často... 

Dokáže Kruh stát proti zlu, kterého se zalekli i jejich rodiče? A existuje proti tomu vůbec nějaká zbraň? 

Jak jsem již psala do předešlé recenze na knihu Otrokyně - jsem ráda, že jsem tuto sérii četla. Ukázala mi, že i čarodějnický svět může být moc hezký a myslím si, že jsem opět propadal kouzelým kamenům ;) Ale konec knihy mě trochu zklamal, až si to přečtete, tak to jistě pochopíte, protože takový konec se může stát jen ... spoiler - v pohádkách.  Cassie dokáže porazit Johna, stane se představenou klubu, ... prostě nereálný konec. konec spoileru

A co mi přišlo ještě líto, byly knihy stínů, které se v knize mohly projevit více. Je to totiž moc hezký kousek, ale je nedopracovaný, čímž se mi zdál zbytečný. Také se mi celkem zalíbila čarodějka Deborah. Dívka, která chrlí pohledem plameny, ale uvnitř je to celkem hodná holka. 


Abych přiznala barvu, tak na tuto sérii se mi recenze psaly docela špatně. Radši si je po sobě ani moc nečtu, protože bych to mohla ihned smazat. Kdyby kniha nedopadla tak,jak dopadla, tak bych byla z toho posledního dílu nadšená, ale někdy to prostě nedopadne podle našich úmyslů, s tím se budu muset smířit, nu.

☺☺☺/☺☺☺☺☺






Žádné komentáře:

Okomentovat