pondělí 6. února 2012

Top týdne 20 - Knihy, které by si zasloužily zfilmovat

Máme tady nové meme od Luu z  Luu-san.blogspot.com. Cílem je každé pondělí vybrat si Top 10-  něčeho. například Top 10 oblíbených postav nebo 10 oblíbených filmových zpracování.
Bohužel jsem na toto meme přišla o něco déle, než začalo, takže jsem začala od 3. Více informací naleznete tady.    

Dnes na téma - Knihy, které by si zasloužily zfilmovat


Vampýrská série 
  
 No coment ;) 
 
 I když o filmu už se několikrát polemizovalo, pořád nevím, jestli padl konečný verdikt.




 Modrá krev

Když jsem četla první díl, tak mě tato série moc nezaujala, ale jakmile jsem si přečetla další díl, tak jsem se zamilovala, takže už nětrpělivě očekávám třetí díl s názvem Odhalení. Ráda bych viděla na filmovém plátně, jak by se poprali s Modrou krví.






Alchymista - Tajemství nesmrtelného Nikolase Flamela

Miluju tuhle sérii. Strašně by mě zajímalo, jak se ztvárnili všechny ty kouzla a jestli by to byl aslespoň z poloviny takový zážitek, jako z knihy. 
 
 
 
 
 

 
 Pád / Zavržený

Přála bych si, aby byla zfilmována, alespoň jedna z těchto knih. Něco o andělích.




 
 
 
 
 
Samozřejmě se nehorázně těším na knihy, o kterých už víme, že budou zfilmované. Hostitel od Meyerové, Nástroje smrti od Clarkeové ( áááách), Hunger games od Collinsové (další ááách), Inkarceron od Fisherové, ...
 
 
 
 
 


2 komentáře:

  1. Alchymistu bych si taky moc přála. Myslim, že by možná trh i Herryho Pottra...
    Taky tu sérii miluju a už se nemůžu dočkat až si je všechny pořídim ;)

    OdpovědětVymazat