středa 8. února 2012

Moje tlachy...

Hola hej ;) 
 Tak, už i k nám na Domažlicko se dostala zima. V pondělí jsme tu měli krásných - 18 stupňů a to jsme ještě měli štěstí. Chodím nabalená jak tučňák a zatím nemarodím!!! Jsem borec :D

 Ve škole je všechno při starém - tedy, že se učíme zase jak mašiny a po tom krásném volnu se slehla zem. Ale tak to je normální, jen já si pořád stěžuju. Už se nehorázně moc těším na jarní prázdniny. Ty nám začínají 20.února. Jupíjajej. I když to asi nebudou moc jarní, když je venku tak hezké počasí :D


Také mi přijde, že se nám nějak rozšířily různé akce a projekty. A já se samozřejmě nestíhám divit, když nějaký objevím a on už je v plném proudu. To jsem, hold, celá já. I já bych chtěla nějak přispět do této skupiny, takže se také snažím něco vymyslet, abych můj blog něčím okořenila ;) Takže zapojím své mozkové závity, jestli mi vůbec fungují a jdeme na to :D


Ano, tak to jsem já ;))
 Jinak, teď čtu Eldesta od Paoliniho. Chybí mi už jen 200 stránek, ale i to mi bude trvat delší dobu než u normální ( hubené) knížky. Eldest je strašně tlustá kniha, takže se mi nevejde do tašky nebo si ji nemůžu číst při hodinách, protože ji nedokážu dostatečně ukrýt ( ale já si vlastně o hodinách vůbec nečtu ;)) Pak se vrhnu na Eonu. Konečně! Už si na ni brousím zoubky delší dobu, tak už se moc těším. A co pak 30. března, kdy vychází poslední díl série Odkaz dračích jezdců???


Takže jestli to vyjde, tak by mi kamarád mohl půjčit čtyřku Eragona po přečtení, ale nevím, prý má tu knihu zamluveno asi 6 lidí :D A Vytržení jsem měla slíbené od kamarádky, ale ta je nemocná, takže si musím počkat, ksakru! Ale nevadí, hlavně že to někdy bude...


A jinak už je týden na internetu další část parodie na ságu Stmívání od Hillywood show. Vždy se u jejich videí zasměju, ale mě se nejvíc líbila parodie na Zatmění a pak na Nový měsíc. To jako váleli ;)


Doma už domlouváme dovolenou, ale vůbec se nemůžeme shodnout. Já s mamkou hlasuju pro Norsko. Zato zbytek rodiny chce hodit špajsky na pláž a vypnout. Ach jo!

A nesmíme zapomenout na anketu!!! ;)

Jakou sérii máte raději?
Hunger games 7 hlasů (50%)
 Nástroje smrti 7 hlasů (50%)

Tak popravdě já bych taky nevěděla, jakou sérii mám raději. Každá má svoje nej. 

 A co že to vlastně vychází v únoru??? 




5 komentářů:

  1. Na jezdci časem 2 se hrozně moc těším :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, netušila bych, že tohle nějaké holce řeknu... ale na té fotce vypadáš tak nějak roztomile :D Hned jsem si vzpomněla na svou malou sestřenku a neteře :D

    OdpovědětVymazat
  3. u nás stupne podobne :D ja som chorá,takže von ani nechodím :D
    sa teším na stefanové a pád :)

    OdpovědětVymazat
  4. Roztomile možná vypadá, ale zdání klame :D když jí někdo naštve nebo tak , tak se umí rozjet :D
    Sorry Haisí ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Rodaw - Já jsem nečetla ani první díl, ale slyším často že je to povedená kniha, takže bych si to někdy chtěla přečít ;)

    Syki - Díky :D Ale jak říká Paži, já jsem spíš takovej čertík :D

    Teresa - Taky se těším na Stefanovy deníky, jsem zvědavá, jak to dopadne se Ste- ale prd, s Damonem jak to dopadne :DD

    OdpovědětVymazat