pátek 10. února 2012

Kouzlo pohádek 10

Zimní speciální meme zařazené do projektu Zimní období. Toto meme si pro Vás připravily Syki a Abyss
 
 
Ani bych neřekla, že už jsme u desáté pohádky. To to letí!
 
 O perníkové chaloupce

Ani si nepamatuji, kdy jsem tuhle pohádku slyšela naposledy. To už bude pár pátků. Ale kdo kdy neslyšel O perníkové chaloupce?! To by se muselo trestat. Vždyť to je sen každého dítěte ( tedy, ježibaba by se mohla vynechat) že se dostaneme do Perníkové chaloupky a celý den se jen cpát a cpát sladkostmi. Mě by to tedy starosti nedělalo, jen o pár let později bych se asi zlobila, že bych se nemohla dostat do kalhot... ale to už zase odbočuju od tématu! 

 Tuhle pohádku mi mamina četla, když jsem byla malá, i když jsem jí zrovna dvakrát ráda neměla. Kdo by rád slyšel, že je jejich macecha poslala do temného a strašidelného lesa? Brrr. I teď se bojím tmy. Já se přiznávám - jsem strašný strašpytlík!

Toto je stará pohádka od slavných bratří Grimmů, takže nám nastala změna po dlouhé řadě pohádek od H. Ch. Andersena.

Za mých mladých let :D - tedy když jsem byla ve školce, jsme měli na besídce pro rodiče zahrát tuhle hru. Ale pak učitelky změnily názor a rodiče měli hrát pohádku pro nás. Moje mamina byla ježibaba :D
 
A filmové verze? Co si takhle vzpomenu, je určitě Arabela, kde se Jeníček a Mařenka vydávají do kouzelné říše a zuby nehty se snaží vyhnout Perníkové chaloupce. Dále vám už napoví obrázek, že i Simpsonovi mají svoji verzi pohádky a dále se ve Shrekovi ukázali Jeníček s Mařenkou, ale to asi asi nedá ani počítat, za filmovou verzi :D
 
 



Žádné komentáře:

Okomentovat