neděle 25. prosince 2011

Čtení na zasněžené večery - Závěr


Jelikož publikuji tento článek vždy na konci týdne, tak Vás s ním otravuji  dnes. Chtěla bych poděkovat  VeEee a Sue za hezky propracovaný projekt. Jen tak dál! S tímto článkem tedy končí můj deníček, kdy jsem popisovala, co se mi při čtení knihy honilo hlavou...

 19. prosince - Pořád ještě čtu druhý díl Krásných mrtvých.
20. prosince - Kdyby knihu nevyprávěla Darina, tak by se mi tato série i zalíbila... protože příběhy hrdinů jsou poutavé a bohužel i reálné ( sem tam ) 
21. prosince - Ani stránka. Nákupy vánočních dárků. Snad už je dnes budu mít všechny! 
22. prosince - Dokončila jsem Krásné mrtvé a i když se opakuji, tak je mi Arizony líto... A zabloudila jsem do knihovny a půjčila si Pecyho Jacksona! Juchů! 
23. prosince - I když vím od ostatních, že film a kniha jsou úplně rozdílné, tak bych nikdy nečekala, že až takhle moc rozdílné... 
24. prosince - Přečetla jsem jenom pár stránek a líbí se mi to víc a víc...ale už se strašně těším, až si rozbalím pod stromečkem na Ticho od Beccy F. 


P.S. - Dnes jsem dočetla Percyho a zítra se vrhnu na Ticho. Je to super mít ho doma ;))


A souhrn mých večerů - 


Žádné komentáře:

Okomentovat