neděle 11. prosince 2011

Čtení na zasněžené večery 2


Strašně to utíká a já sem házím již druhý příspěvěk do tohoto projektu, který pro nás vymyslely VeEee a Sue.

 4. prosince - Publikovala jsem článek na Zasněžené večery, takže se jdu podívat, co dávají v telce a vrhnu se na čtení.
 5. prosince - Dnes jsem mepřečetla ani stránku, jelikož jsem s partou kamarádů šli postrašit pár zlobivých dětí. Mé líčení na čerta jsem nemohla z obličeje dostat ještě příští ráno. 
 6. prosince - Proroctví sester zatím není tak špatné, jak jsem si myslela. 
 7. prosince - Vztah mezi Jackem a Liou je pěkně divný. Je mi docela Jacka líto, protože kdyby za ní nechodil on, tak by se jejich vztah nedostal tam, kde je. Ale musím si připomínat, že je to kniha s dějem zasazeným do minulosti. 
 8. prosince - Ani stránka. Učení na angličtinu. 
 9. prosince - Dnes jsem přečetla docela dost při zpáteční cestě domů ze školy. Cesta mi trvá hodinu a to už se něco stihnout dá. Než jsem začala číst knihu, nikdy jsem neslyšela nic o hadovi co si požírá svůj vlastní ocas.Vy ano? 
 10. prosince - Když to tak půjde dál, tak bych mohla mít Proroctví sester dnes dočtené. Ano, schází mi tu více akce... 

...a jdeme zapálit třetí svíčku...





Žádné komentáře:

Okomentovat