neděle 11. prosince 2011

Kouzlo pohádek - 1

I já se zapojuji, i když s obrovským zpožděním, do speciálního meme, které je součástí projektu Mrazivé období. MO si pro nás připravily Syki a Abyss. Myslím, že je to nádherné meme, protože - Kdo nemá rád pohádky? A kdo si nerad zavzpomíná?


Popelka


 Abych pravdu řekla, tak Popelku miluju. Dívám se na ni každý rok při vánocích u rozbalování dárků a vzpomínám jaké to bylo se dívat na ni tehdy, když jsem věřila, že nám dárky nosí Ježíšek a teď když už vím, že všechno není tak lehké, jak bychom si přáli...

Popelka je ztvárněna v několika podobách. Má nejoblíbenější je samozřejmě s Libuší Šafránkovou a Trávníčkem. Ale ani od Disneyho není špatná. Tedy, není špatná vůbec. Ráda se podívám na Vílu kmotřičku nebo nápomocné myšky.

Pohádku Popelka ztvárnili i bratři Grimmové, kde je pohádka trošku... morbidnější... 

Nebo Moderní popelka, kde si hlavní roli zahrála Hilary Duff. Ani tento film není špatný, líbí se mi v něm písničky, které nazpívala sama Hilary. Zde Popelka ztratila telefon. Ale já stejně preferuji střevíček, ať si každý říká nebo ztrácí co chce ;)

Vím, že Popelku ztvárnila i Selena Gomez, ale tu já zrovna dvakrát nemusím, takže jsem se na film zatím nepodívala...



 Knižní Popelku jsem nečetla ani jednou. Nikdy mě nenapadlo si to přečíst, když znám nazpaměť skoro všechny fráze Ve třech oříškách pro Popelku.

 A kdo by neznal písničku - Kdepak ty ptáčku hnízdo máš? Kája Gott se vyznamenal, protože když slyšíte tuto melodii, tak si ji ihned spojíme s Popelkou.

Vzpomínám si, že když jsme měli jet se školou na vodní hrad Švihov, tak jsem byla strašně nadšená, protože zde se natáčela scéna, kdy Šafránková utíká po plese před princem. Na Švihově jsem následně byla asi 5x a vždy jsem si vzpomněla na Popelku, když jsem kráčela po nádvoří...


Pro mě je Popelka prostě nejlepší!!!

P. S. - Ještě jednou se omlouvám, za pozdní publikování, ale slibuju, že tento pátek to tady bude ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat