neděle 11. prosince 2011

Posuď knihu podle obalu - 27


Toto meme je pořádané každou neděli Syki z Knižního doupěte. Cílem je vybrat si jakoukoliv obálku knihy a popsat, co vás na ni zaujalo, proč se vám líbí nebo nelíbí,... 
                                                         Více informací najdete tady.
 


Hades ( česky Zásvětí )

by Alexandra Adornetto



Kniha vyjde v únoru!










Zkrácená anotace by me-
Bethany Church je anděl poslán na Zem, aby se temné síly držely na uzdě. Zamilovanost nebyla součástí jejího poslání, ale pouto mezi Beth a jejím smrtelným přítelem, Xavierem Woodsem, je nepochybně silné
Pečuje o své sourozence archanděla Gabriela a Ivy, jenže ti nechtějí připustit aby Beth  jela na motorce, která skončí v pekle. Zde vyjednává Jack Thorn o propuštění Beth zpět na Zemi. Ale to, co žádá je zničit Bethany, a dost možná, i její blízké.

Musím přiznat, že se mi více líbil obal u prvního dílu. Kde jsme viděli pouze stíny dvou hrdinů opřené o strom a  slunce zalévající obálku paprsky. Výsledek na mě působil vřele, teple...

 U tohoto obalu jsme se musela chvíli zamyslet. Nejvíce se mi asi líbí blesk, který udeřil do silnice a kde se země rozevírá. Zřejmě to zmiňované peklo. Je to originální a líbí se mi jak se červená barva postupně přelévá a rámuje název knihy. Osoby na motorce jsou Beth a Xavier, kteří jedou vstříc nebezpečí... 

Ale výsledek se mi moc líbí...


Žádné komentáře:

Okomentovat