sobota 3. prosince 2011

Čtení na zasněžené večery 1


Chtěla jsem se zapojit do víc projektů, ale už je bohužel pozdě. K tomu se mi ještě nějak opozdilo načasování příspěvků, takže vše mi nevychází tak, jak bych si přála. Ale z jiného soudku... vybrala jsem si tento projekt VeEee a Sue, protože už jsem předtím plánovala nepravidelnou rubriku v tomto duchu a k vánocům se mi to moc líbí. A co se máme dělat? Budeme si zapisovat do deníčku všechny emoce, které nás při čtení popadnou. Ale bez spoilerů!



 Rozhodla jsem se sepsat všechny mé pocity za celý týden najednou.

Četla jsem knihu - Krvavý karneval

 27. listopadu - Doufám, že to bude aspoň stejně tak dobré jako první díl!
28. listopadu -  Když jsem byla v Benátkách, tak mi ani nepřipadaly tak hezké, jako v knize. Ale taky už to je pár let... 
 29. listpadu - Ani stránka.
30. listopadu - Wow, že by něco mezi Schuyler a Jackem mohlo být? 
1. prosince - Dočteno. Nemůžu se dočkat na třetí díl!!!
 2. prosince -Tak teď už se jen dokopat k tomu, abych šla číst Proroctví sester.
 3. prosince - Nedokopala jsem se nikam.

Žádné komentáře:

Okomentovat