pondělí 10. října 2011

Top týdne 15 - Nejemotivnější příběhy



 Pondělní meme od Luu z  Luu-san.blogspot.com. Cílem je každé pondělí vybrat si Top 10-  něčeho. například Top 10 oblíbených postav nebo 10 oblíbených filmových zpracování.

Dnes máme  - Nejemotivnější příběhy...  
 

 Hostitel - Stephenie Meyer




U Hostitele jsem ke konci brečela jako malá holka. Prvních 200 stránek bylo docela nuda, ale pak mě příběh dostal a já četla  a četla.








Nástroje smrti - Cassandra Clare





Vím, že s touto sérií otravuju skoro pořád, ale je to moje srdcovka... A Jace je prostě kus. :D







Vampýrská akademie - Richele Mead




Co bych to byla za čtenářku, kdybych sem nedala VA. Strašně se mi líbí začátek Rosina a Dimitrijova vztahu. Ani jeden si napřed nepředstavoval, že by spolu mohli být, ale postupně času se vše změnilo a oba prahli po tom druhým...







Mrazení - Maggie Stiefvater





I když se mi druhý díl moc nelíbí, tak když se v první díle Sam proměnil ve vlka, tak jsem měla docela do breku. Sam se mi na knize líbí asi nejvíc, i když trpí strašným nedostatkem sebevědomí.






Harry Potter - J. K. Rowling





Klasika! Musí tady být ;) Celá série se mi dostala pod kůži a v knize, kde se dozvídáme jestli Harry bude žít nebo zemře... No coment.



1 komentář: