neděle 23. října 2011

Jsem truhlík! Potřebuju pomoc


 Nadpis článku asi mluví za vše. Chtěla bych se zaregistrovat na web we♥it, dobře to už tedy jsem, ale když si chci naistalovat to srdíčko, tak mi to nejde. Uloží se mi na  panelu nástrojů Centrum.cz a tím to hasne :(


Prosím, jestli někdo ví, jak bych si to mohla naistalovat, tak mi to napište do komentů, díky moc ;)




A jo, když už jsem u mého chabého chápání u počítače... v čem  upravujete obrázky? Myslím třeba na meme, giveaway, ....


1 komentář:

  1. Obrázky upravuji v programu Photo Filtre... je to uplne nejjednodužší program na úpravu a je zadarmo, třeba tady ... http://www.stahuj.centrum.cz/grafika_a_design/spravafotografii/photofiltre/

    JInak to srdíčko u we♥It .. to je na to, když tam chceš postovat obrázky z jiných webů, takže musíš sem a následovat instrukce, pokud máš Internet Explorer prohlížeč, nebude ti to fungovat :( http://help.weheartit.com/customer/portal/articles/59357-hearting-images-from-other-sites ... mrkni se na to... snad ti to půjde, když tak písni na kris.cechova@gmail.com, to je muj mejlik, neco vymyslime

    OdpovědětVymazat