neděle 23. října 2011

Já a všechno možné

Nejsem si jistá. Venku je čím dál více zima a já čím díl více pociťuju teplotu kroužící okolo nuly. Ale  jsem ráda, že je už tohle období. Víte, já si moc nepotrpím na letní horka. Sice nepopírám, že nepohrdnu kopcem čokoládové zmrzliny se šlehačkou nebo naším bazénem na zahradě, ale zimu mám raději. Mám moc ráda sníh, sněhuláky, čas adventu, jmelí, cukroví, vánoční stromek, pohádky v televizi,... a to mi připomíná, že do vánoc zbývá pouhých 62 dní.

 Jo, přesně. Jsem takový pošuk, že počítám čas do Vánoc ;) Ale já prostě miluju vánoce.

Teď poslouchám vánoční české i anglické koledy a snažím se ze své hlavy dostat aspoň několik nápadů, co koupit svým kamarádům a blízkým. Přiznám se, zatím jich moc nemám.

A co je u mě nového?

Na Facebooku (na stránkách Cooboo) se mi podařilo vyhrát recenzní výtisk Monster high. Nikdy jsem nevyhrála žádnou knihu. Je to opravdu skvělý pocit. V tu chvíli mi nevadil ani fakt, že příští den budu muset do školy, což je u mně opravdu vzácné. Usnula jsem jako dřevo a ráno jsem se probudila před zvoněním budíku.

Dále se moc těším na podzimní prázdniny. Tuhle středu, čtvrtek a pátek máme volné, takže mám na programu těžký relax. Přijde mi, jakoby si ve škole mysleli, že se nikdy nemůžeme unavit a pořád dokola na nás chrlí písemky a zkoušení.

Jak už jsem psala do Wish listu, včera jsem byla v knihkupetví a myslím si, že jsem se několiknásobně zamilovala.V knihkupectví jsem už nebyla strašně dlouho. Vždy jsem viděla obaly jen v elektronické podobě a teď, když jsem nad nima žasla v obchodě... myslím, že ke svému svátku dostanu jen knihy ;)

A jo, konečně si budu moct přečíst knihu Pád od Lauren Kate. Maminku něco osvítilo a rozhodla se mi ji koupit. Nemám to ale já štěstí? Teď to ještě uhrát na Muka.  

Taky se rozhoduji jestli si mám změnit barvu vlasů. Nevím proč, ale padlo na mě období změn. Mám jít na brunetu? ;)
 
Jinak...

                                               moje první anketa skončila. Otázka zněla ->

Kde čtete nejraději knihy? 

1, V posteli - 20 hlasů ( 54 % )
                        2, Je jedno kde, hlavní je, že čtu - 15 hlasů ( 40 %)
3, V lese nebo na zahradě - 1 hlas ( 2 %)
                                                                 3, Jinde - 1 hlas ( 2 %)
                                                                           Ve škole


Takže nejraději čtete knihy v posteli jako já. Nejraději mám, když se můžu zahrabat do deky a nerušeně číst. Taky mám ještě ráda když prší. V pokoji mám střešní okno a nevím proč mě to uklidňuje.

Naopak neradi čtete ve škole. Ve škole čtu tak maximálně časopisy. Jen teď jsem si půjčila od kamarádky Nádherné bytosti, tak jsem si četla při hodině, ale zatím mě to nějak nebaví. Snad se to trochu rozjede. No, uvidíme.

                      A hned máme další aknetu - Kolik má kniha, kterou čtete, stran???


 
A knihy???

 Přijde mi, jako by nás už připravovali na svátky a dávali nám na výběr z čeho všeho si můžeme vybrat. A to se ani nezmiňuji o knihách, které mají vyjít. Ticho, Nevinnost, Napořád, Čarodějnice z Hex hall, Zář, Krevní pouta, Zrozena o půlnoci, Chvíle před koncem, Malé sladké lži a mnoho dalších ... až se má peněženka třese strachy.



                                                                  

                                                                       Dneska se mi povedlo nějak rozepsat se.;)
        



3 komentáře:

  1. jéé, konečně někdo, kdo miluje Vánoce stejně jako já, hrozně ráda vybírám dárky, peču cukroví a vůbec mám ráda ty vánoční vůně, skořice, vanilka, hřebíček... už se nemůžu dočkat, hlavně všech těch knih, které doufám dostanu (budu muset rodičům ukázat goodreads, aby věděli, z jakých knih vybírat :))

    OdpovědětVymazat
  2. taky miluji Vánoce, úplně strašně moc, a zimu :D nevím proč, léto mám ráda, ale zima má prostě něco do sebe, nic nechutná tak skvěle jako horká čokoláda, skořicový čaj, mandarinky, pomeranče a hlavně bramborový salát, jako v zimě (salát o těch vánocích) :D miluji zimu už jen z toho důvodu, že jsem psychicky alergická na veškerý hmyz a zima je pro mě období, kdy se toho KONEČNĚ zbavím :P

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám taky nejradši listopad - prosinec a samozřejmě Vánoce. Nejkrásnější dny v roce. :) Ten pocit, když se podívám z okna ven a tam poletuje sníh. Doma si sedím pěkně u krbu s nějakou romantickou knížkou, piju bylinkový čaj a zapálím si skořicovou svíčku. Úžasný. Už se nemůžu dočkat. :)

    OdpovědětVymazat