pondělí 26. září 2011

Top týdne 15 - Nenáviděné postavy


 Máme tady meme od Luu z  Luu-san.blogspot.com. Cílem je každé pondělí vybrat si Top 10-  něčeho. například Top 10 oblíbených postav nebo 10 oblíbených filmových zpracování....

A dnes tedy máme za téma->

Nenáviděné postavy


 
 Shay ze Smečky -
 Začal mi užírat nervy od té doby, co se dostal mezi Callu a Rena. Calla se díky němu vystavovala  nebezpečí. I když mořná nebyl zase ke konci, tak špatný, tak jsem jednoznačně Team Ren!!! 










Alison z Roztomilých malých lhářek-
 I když mám tuto knihu moc ráda, tak opravdu nesnáším falešná kamarádství. Ali si zahrávala s celou svojí partou, ale i tak jsem jí nepřála takový osud....









Valentýn z Nástrojů smrti
 Prachsprostý vrah, který nikdy nelitoval vražd, dětí nebo i svých dětí. Je to prostě zvrácený  psychopat, který si jde tvrdě za svým a někdo ho musí zastavit, jinak by byl celý svět postav díky němu na hlavu.





Dnes asi zůstaneme jen u těchto tří. Vždy se totiž snažím na všech něco najít, co se mi líbí nebo co mi trochu přiblíží jejich svět, ale někdy to asi nejde. Možná kdybych se víc zamyslela, že by se mi víc postav rozleželo v hlavě, ale... nevím nu.

Žádné komentáře:

Okomentovat