středa 28. září 2011

Česká obálka - Jako v pavučině


          Už to obletělo celou blogosféru a já se přidávám ;)



 Je to už nějaký ten pátek, ale můj první příspěvek na tomto blogu byla zpráva, že se v ČR bude  vydávat tato kniha...

  Víme, že Nava měla v edičním plánu knihu  Jako v pavučině. Byla jsem hrozně nadšená a ani anotace nebyla špatná. Kniha mě zaujala, ale zato mě zklamala česká verze obálky :(


                                                           



                                       
                                     
                                       Co na ni říkáte vy? 


                                                      Obálku jsem našla u Syki na Facebooku.

Anotace -
Sedmnáctiletá Grace se probudí v bílé místnosti se stolem, tužkami a papíry – bez tušení, jak se tam dostala. Jak Grace sepisuje svůj zamotaný život na stránky, je nucena si pamatovat všechno, co se snažila zapomenout. Je tu beznadějné zamilování se do nádherného Nata a odhalování jejího vztahu se svou nejlepší kamarádkou Sal. Ale něco chybí. Tak moc, jak se snaží si vzpomenout, je tu něco, co nevidí?
Grace musí čelit té nejdůležitější otázce. Proč tu je?


                                                                  Kniha vyjde v říjnu!

1 komentář:

  1. Já jsem neskutečně zklamaná z české obálky. Jen prostě nemůžu pochopit, že nikdo z toho nakladatelství nevidí, že je to oproti originální naprosto děsné.

    OdpovědětVymazat