neděle 25. září 2011

Posuď knihu podle obalu - 16

Toto meme je pořádané každou neděli Syki z Knižního doupěte. Cílem je vybrat si jakoukoliv obálku knihy a popsat, co vás na ni zaujalo, proč se vám líbí nebo nelíbí,... 
                                                         Více informací najdete tady.







Monster High od Lisi Harrinson
 Již vyšlo











Anotace - 
Monster High je zbrusu nová série o střední škole, lásce a odlišnostech, říznutá trochu hororovým motivem. Ale vlastně se není čeho bát. SOV, neboli Sabotéři obvyklých vlastnosti (či chcete-li monstra a příšery) se snaží zapadnout a být nenápadní. Maskování je tak dokonalé, že možná ani netušíte, kdo s vámi vlastně chodí do třídy…

Na Salemské střední se to ale brzy změní a město už nikdy nebude, jaké bývalo. Způsobí to teprve před patnácti dny „vyrobená“ Frankie Steinová, která neváhá jít se svou zelenou kůží hrdě na trh. Ale nebude to mít snadné, protože studenti jsou naprosto vyděšení z drbů a šeptandy o monstrech, co se údajně prohánějí po školních chodbách. To Frankie přesvědčí, že pro holku, jako je ona, může být střední docela drsná. 
Podaří se jí mezi „normáky“ najít kamarádku, které by svěřila své veliké tajemství?


Abych pravdu řekla, tak na poprvé se mi obal moc nelíbil. Růžová a černá? Co to bude za Emo knížku? Ale jak jsem byla naivní. Když jsem nedávno šla do Plazy do knihkupectví Bux, tak jsem ihned zašla k pultu Novinky a tato kniha se tam vyjímala. 

 Názor na knihu se mi změnil. Líbí se mi černé polstrování na knize a ta lebka, která je pak na všech pokračování. Jediné co se mění je tedy pozadí. Ale na efekt je to hezké. Anotace? Opravdu nevím, myslím, že podobný děj, jakože upíři, čarodějnice nebo vlkodlaci se docela často vměšují do normálního života... ale uvidíme, třeba to bude dobré. 

 Myslím, že růžový hřbet knihy by se v mojí knihovničce náramně vyjímal... :D


 
  




    Další díly....

Žádné komentáře:

Okomentovat