pondělí 5. září 2011

Top týdne 13 - Knihy, které si chci přečíst ještě jednou


Pondělní meme od Luu z  Luu-san.blogspot.com. Cílem je každé pondělí vybrat si Top 10-  něčeho. například Top 10 oblíbených postav nebo 10 oblíbených filmových zpracování.

Pro tento týden - Knihy, které si chcete přečíst ještě jednou







 Hostitel od Stephenie Meyerové je úplně něco jiného než Sága. Knihu jsem si zamilovala opravdu hodně, ale až po 200 stránkách. Do té doby jsem se bála, že jsem vyhodila takové peníze za nic.


















Alchymista si mě získal už po několika stránkách. Vzdálená minulost protkána přítomností je skvělé. Navštěvovat světy mýtických bytostí je něco skvělého a nepopsatelného pro někoho, kdo je takový bláznivý historik jako já ;)















Už je to pár pátků, co jsem si naposledy přečtla tuto knihu. Na HP jsem vyrůstala, nemohla jsem se dočkat až uvidím nebo si přečtu další díl. Bohužel první díly ze série jsem nečetla, ale poslední díl mě uhranul a nemohla jsem se odtrhnout.


















VA jsem četla už také hodně dávno a proto stále nemám na tuto sérii recenze. Nechci to odbýt pár větami, proto raději počkám až si je přečtu znovu. Tato série je skvělá ;)















Žádné komentáře:

Okomentovat