pondělí 1. srpna 2011

Top týdne 10 - Romantické dvojice

Pondělní meme od Luu z  Luu-san.blogspot.com. Cílem je každé pondělí vybrat si Top 10-  něčeho. například Top 10 oblíbených postav, ...

Dnes máme - Romantické dvojice

Jace + Clary -> Nástroje smrti



Už bych to asi nebyla já, kdybych sem tuto dvojici nedala. Líbí se mi jak Cassandra udělala jejich sourozenecký vztah. Oni prostě patří k sobě.





 Rose + Dimitrij -> Vampýrská akademie



  O tom se vlastně ani nemusíme bavit. Tato dvojice sem patří. ;)







Aria + Ezra -> Roztomilé malé lhářky


 Dvojice, kterou jsem si v knize celkem oblíbila. Nic není dokonalé, proto v knihách nejsou dokonalé ani vztahy. V knize bylo hezky popsané první setkání, kdy zjistili, kdo doopravdy je ten druhý.






 Peeta + Katniss -> Hunger games, Aréna smrti



Zatím  jsem četla pouze první díl a pořádně se za to stydím, jenže teď je na trhu plno knih a já nevím po čem mám skočit dřív.
Závěr knihy se mi nelíbil a zároveň líbil. Nelíbilo se mi, že to bylo tak moc otevřené, ale líbilo se mi, že vyplulo na povrch to, co bylo v pozadí po celou knihu.







Patch + Nora -> Crescendo




Vztah Nory a Patche mě v prvním dílu moc za srdce nevzal. Ano, bylo tam ty první kroky, kdy se pár poznává  a takové to... oťukávání, ale v druhém dílu už to bylo něco jiného. Nora to bere vážně a co Patch? Ten bohužel taky...








Žádné komentáře:

Okomentovat