pondělí 1. srpna 2011

Hlásím návrat




tak, tak. Po nějaké té odmlce jsem zpět. Důvod mého nicnedělání? U nás ve městě jsme měli pouť. A co bych to byla za správného občana, kdybych nenavštívila nějakou tu atrakci nebo už náš tradiční  koncert Kabátů Revival?;)

Miluju poutě, protože se na ni přijde podívat plno lidí. Všichni se baví a problémy řeší, až když si na ně vzpomenou nebo se druhý den proberou s pořádným bolehlavem a  muzika jde slyšet na všechny strany. To je moje.





A co mám ještě ráda? Nesmím zapomenout na papírové růže. Miluju je. A to pořádně. Někdo si řekne, že růži z papíru si dokáže vyrobit sám a ještě ušetří peníze. Ale růže z poutě je pro mě vzpomínkou na pěkně strávený čas, na který nechci jen tak zapomenout.

Nelíbí se mi zase konec poutí. Když se zhasínají hlavní panely se světly, tak je to taková smutná tečka. Ale aspoň se můžu těšit zase na příští pouť. Přiznejte se, kdo má rád poutě? ;)



Ale teď už konec povídání a hurá na publikování ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat