pondělí 23. února 2015

Review - Modrá jako safír

 


Název - Modrá jako safír 
Originální název - Saphirblau
Autor - Kerstin Gier
Díl - 2.
Rok vydání - 2012
Počet stran - 350
Nakladatelství - CooBoo








Anotace -
Čtěte pokračování úspěšné knížky Rudá jako rubín! Být čerstvě zamilovaná v minulosti vážně není dobrý nápad. To si přinejmenším myslí šestnáctiletá Gwendolyn, novopečená cestovatelka časem. Koneckonců mají oba s Gideonem docela jiné starosti. Například jak zachránit svět. Nebo se naučit tančit menuet. A ani jedno není vůbec snadné! Gwen má sice po svém boku několik dobrých rádců, ale když se Gideon začne chovat tajuplně, je jí jasné, že musí své hormony co nejdříve dostat pod kontrolu...

 Reakce po dočtení - Já to věděla!!!

http://3.bp.blogspot.com/-LfcbEfCLUQQ/UrSUuIbnPuI/AAAAAAAAA60/CFoH-wkxm2c/s1600/Marie-Antoinette-wedding-dress.jpegTak, Gwendolyn umí cestovat v čase, ale Strážci tedy skupina, která stráží Chronograv díky kterému kontrolovatelně navštěvuje minulost, jí nevěří. I doma má napjaté vztahy se svojí tetou a sestřenicí. Ani se svým cestovatelským a okouzlujícím partnerem si není vůbec jistá. Každou chvíli se chová jinak a Gwendolyn si nedokáže takové chování vysvětlit...

Při poslední návštěvě se setkala nečekaně s Paulem a Lucy, uprchlíky, kterří urkadli první Chronograf. Všichni jsou přesvědčení, že jej ukradli pro svůj vlastní záměr, ale Gwendolyn si už není tak jistá. Aby více porozumněla způsobům minulosti, začala se učit tanec a historii, správné užití vějíře... ale je toho prostě moc! Proto je také velice nervózní zdali zvládne Soaré, na které ji pozval sám záhadný hrabě Saint Germain.

Sapphire_blueDíky svému cestovacímu genu se v minulosti setká Gwendolyn se svým dědečkem. Spolu se při jejích elapsovacích těch hodinách snaží sledovat pár stop, které by jí mohli pomoct s pochopením všech informací, které se kolem ní točí nevysvětlené. Škoda jen, že si Gwendolyn nevzala k srdci větu, kterou jí vštěpovala její matka.. Nikomu nevěř! 

Druhý díl se mi zdál propracovanější. Nevím jestli je to tím, že už autorka věděla jak v tom má chodit a psala více opravdově... nevím jak to popsat. Nebo jestli už jsem se i já vžila do příběhu a hltala jsem každou stránku a věřila jí všechno do puntíku. Kvuli téhle knížce jsem ponocovala a ráno pak vypadala jako zombie, ale stálo mi to za to. 

TumblrTempo je energičtější a na scéně se objevuje i nová postava v podobě ducha malého démona chrliče Xemeria. Je to vnesení něčeho nového a každý si ho oblíbí. Mě nevyjímaje. Pomáhá Gwen s jejími problémy a čtenáře rozesmívá svými připomínkami... co víc si přát? Další novou postavou je bratr Giodena - Raphael. Jsem zvědavá, jestli se v posledním dílu nějak víc projeví.

Jestli ještě nezačali číst tuto sérii nebo stále váháte, tak já vám jen a jen můžu dát doporučení. Při čtení zažijete bláznivé ucolování, strach o svoje oblíbené postavy no prostě vše. Po dočtení ve vás zanechá neodvolatelnou touhu skočit ihned - klidně v jednu hodinu v noci - do knihkupectví a rozslousknout, co se to na konci stalo! :D

☺☺☺☺☺/☺☺☺☺☺

Žádné komentáře:

Okomentovat