sobota 7. února 2015

Filmy za rok 2014

Tak, sice by se měly takové články publikovat v lednu, ale já se k tomu dostávám, až teď :D A čem to bude? Chtěla bych shrnout jaké to novinky se letos do kina přihnaly a můj názor na ně :) 

 Vampýrská akademie
Moc jsem se těšila, a kdo taky ne, že jo? Na našeho oblíbence Dimitrije :) Ale spíš mě toto zpracování zklamalo. Není to chyba v castingu nebo tak, ale herečka pro Rose mi prostě neseděla. Když byla v záběru, tak jsem na tom všem hledala něco špatného. Lisa byla fajn. Královna vypadala majestátně jak by měla a nějaké postavy dostaly větší prostor než by měly... nebo menší. 
Hodnocení na CSFD - 46% (Což mi přijde zase opravdu málo )


divergent - ferris wheel

Divergence 
Tak tenhle film mě nezklamal. I když se to trochu liší od knihy, tak se mi to stejně líbilo. Seděla jsem u obrazovky přikovaná a čekala, jak bude vše zpracované a pojmuté. Ale jsem docela zvědavá na pokračování, protože trailer mě docela zmátl. Neměla by být krajina strachu  jako skutečná? Tak proč tam lítají hořící budovy, sakra! :D Navíc soundtrack k filmu je super - možná se mi i víc líbí od Zedd - Find you než od Ellie, ale i ta se k filmu hodí :) 
 Hodnocení na CSFD - 64%  
 


 Hvězdy nám nepřály
Wohohou, tak tady  nemusím opravdu nic říkat, myslím, že opravdu nejsem jediná, kdo u filmu potřeboval kapesníčky. Myslela jsem si, že je potřebovat nebudu, přeci jen ... já u filmů nebrečím, ale tady to proste asi ani jinak nešlo. Bohužel jsem knížku zatím nečetla, takže ani nemůžu porovnávat, jak se to s knihou rozchází, ale film je skvělý :) Jen co jsem nemohla překousnout byla herecká dvojice... vždyť v Divergenci byli sourozenci, Ježismarjá :D 
Hodnocení na CSFD - 78% 


Strážci galaxie 
Strážci galaxie 
Po dlouhé době filml od Marvela, u kterého jsem se opravdu zasmála. Sice sem moc mezi filmy s knižními předlohami nezapadá, ale nemohla jsem si to odpustit. Po prvním shlédnutí jsem si řekla, Ok.. takový normální film, a podruhé..Super!! Miluju k tomu soundtrack, který si vysloužil i několik ocenění, hlavně Come and get your love od Redbone :) 
Hodnocení na CSFD - 81%

 Coin-Katniss

Hunger games 3 - část 1
S kamarádkou jsem šli na film hned po škole, v den premiéry, byla jsem hrozně zvědavá. Koupili jsme si takové to menu v kině, kdy dostanete kelímek a přívěšek na klíče k popcornu... ano, až takový to bylo :D Připadala jsem si jako natěšená fanynka s na koncert svého nej idola :D No prostě, film se mi líbil, bylo vidět, že je to zatím taková zahřívačka pro část druhou jako tomu bylo u Harryho Pottera, proto si myslím, že hodně lidem v mém okolí se to nelíbilo. Byla to pro ně nuda. Hodně se mi líbila scéna, kdy Katniss zpívala. Jennifer prý nechtěla aby její písnička byla v soundtracku, myslela si, že se jí to nepovedlo, co myslíte? Mě se líbil.
Hodnocení na CSFD - 69% 


The new "Dracula" film is a weak choice if looking for a Halloween flick. Photo courtesy of Pathe.

Drákula - Neznámá legenda
Od filmu jsem vůbec nevěděla co mám očekávat, ale trailer vypadal moc dobře. A film byl ještě lepší. Líbilo se mi jiné pojetí Drákuly a zpracování také. I soundtrack od Lorde se velmi povedla. A Luke Evans... no co dodat, tyhle role z jiných časů mu prostě sedí :)
Hodnocení na CSFD - 63% ( myslím, že by si zasloužil i víc) 


the-hobbit-the-battle-of-the-five-armies-movie 

Hobit - Bitva pěti armád  
Aaa, miluju Středozem! Teda... jenom tu filmovou, nečetla jsem jako správný fanoušek Tolkienovky. Pána Prstenů miluju, Hobit už pro mě takový nebyl. Ale stejně se mi příběh líbil. Jak jsem řekla, knihy jsem nečetla, ale slyšela jsem, že tady si režisér Jackson přidal ještě více materiálu než u PP. No jo, když chtěl trilogii, tak někde příběh vzít musel. Co se mi nelíbilo... zase jsem bulela! Nejvíc mě štvalo, že jsem věděla jak to dopadne, nevím, proč lidi píšou do komentářů k soundtracku ( který je od Billyho Boyda famózní) kdo umře atd. Vím, že kniha nebyla vydaná včera a mohla už jsem si ji dávno přečíst, ale i tak... a konec se mi zdál moc uspěchaný, je tam obrovská armáda skřetů ( kteří byli na můj vkus počítačově upravení až moc, v PP měli lepší masky ), která prostě pak zmizí. Ale i přes mínusy, bych si ho s chutí pustila znovu :) 
Hodnocení na CSFD - 76%  


A co jsem nestihla zkouknout? Zmizelá, Dárce a Zůstaň se mnou ... 

Žádné komentáře:

Okomentovat