sobota 31. ledna 2015

Seriálový maniak


Tak a na co koukám teď? :) 

Pořád se držím starých dobrých Upířích deníků, i když myslím, že brzo už nebudou mít scénáristi z čeho čerpat. Třetí řada byla slabá a pátá mě taky zatím nijak pořád nechytila za srdce. Ale uvidíme s čím ještě štáb přijde. Myslím, že by to měli utnout dokdy je to ještě koukatelný, aby se z toho nestal brak jako venezuelská telenovala, taky jste se koukali na Esmeraldu nebo Rosalindu? :D  ( což mi to taky někdy připomínají v TVD ty zašmodrchaný vztahy ).

Dál se koukám na The 100, zatím se mi to pořád líbí, bohužel jsem se ke knihám pořád nedostala, takže netuším, jak je to rozdílné s knihami :( Také jsem se chtěla vrátit k seriálu Once upon a time. Skončila jsem 2. dílem druhé série, koukáte? Je to pořád tak dobré jako první série? :)

Zkoukla jsem všechny řady Jak jsem poznal vaši matku a už mi opravdu chybí to těšení se na další díl. Pořád si pouštím moje oblíbený díly a směju se pořád stejným vtipům... protože to je prostě legendární :D A ještě jsem se chtěla zeptat, jak se vám líbil konec? Jste s ním spokojení? :)

Kamarád mi doporučil Arrow, takže jsem půlce 2. série a líbí se mi to, ... teda hlavně Oliver :D Komu by se vlastně nelíbil, že. Jestli jste o tomto seriálu neslyšeli, tak se jedná o příběh kdy zbohatlík Oliver ztroskotá na ostrově. Děj se pak už odehrává v době, kdy se vrátil zpátky do civilizace, ale už jako někdo úplně jiný. Pohledy do minulosti nám dovolují nahlédnout jaké to na tom ostrově bylo a co se tam odehrálo. Ale i v přítomnosti není nouze o akci. 

No a samozřejmě moje nejoblíbenější seriál - Supernatural. Jede se už desátá řada a já je pořád miluju, sice už to není tak jako ty začáteční díly1.-4. série, ale pořád je mám ráda a pořád si je pouštím zpátečně :) Škoda jen, že když byl Dean démonem, tak si s ním nepohráli víc jako se záporákem, to je moc velká škoda.

Mrzí mě, že už skončil dabing u Simpsonů. Ten český byl prostě boží a dostal se i mezi nejlépe hodnocené dabingy této oblíbené kreslené show. Slyšela jsem zvěsti v tom smyslu, že Lábus přešel pod jinou dabingovou společnost. Co dodat, opravdu mě to mrzí :(

Chtěla jsem se začít koukat na Constantina ( viděla jsem asi první 2 díly) a dostala jsem doporučení na Defiance, jen prostě není čas. Snad se k tomu někdy brzy dostanu :)


 A na co koukáte vy? Taky mi něco doporučíte? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat