sobota 24. ledna 2015

Co je u mě nového?

Ahoj, ahoj
😩
Taky byste hrozně chtělí králíčka? :D
už je to nějaký ten pátek, co jsem tu strašila naposledy. V době kdy jsem přestala s blogováním jsem měla před maturitou, měla jsem nácviky na maturitní ples a celkově jsem byla někde úplně jinde a na čtení a přidávání příspěvků jsem neměla ani pomyšlení. Ale teď, když už je tohle dávno za mnou, tak mi blogování moc chybí. 

Samozřejmě jsem nevypadla úplně z knih, sem tam jsem vaše blogy  prolítla a mrkla co vychází, co je u vás nového a tak :) Někdy úplně žasnu, kolik najdu nových blogerek a blogerů, takže kdyby sem kouknul z novějších knižních nadšenců/blogerů, tak mi tu můžete nechtat odkaz, ráda se k vám podívám :) Ale nadruhou stranu jsem našla i pár mých oblíbených, kteří už asi taky neměli čas nebo náboj na knihy. 


 Snad se do toho brzy zase dostanu :)







Žádné komentáře:

Okomentovat