pondělí 11. března 2013

Seriálový maniak 6

 
                                                A zase Maniačím ;)

 Začala jsem se koukat na všemi opěvovaný  seriál - Pravá krev. A musím říct...páni! Úplně nové pojetí upírů a ... všeho. Vypadá to opravdu zajímavě, i když někdy bych tu Sookie přetáhla klackem. Také dabing mi někdy k postavám nesedí, přijde mi, že nějaké hlasy prostě k hercům nesedí. Tento seriál je z roku 2008 a má už pět sérií. Získal také několik cen a velmi kladné hodnocení od kritiků. Seriál je natočený na motivy knižní série od  Charlaine Harris.
Také jsem se začala dívat na The Carrie diaries. Sice jsem ještě neviděla Sex ve městě, ale tenhle seriál opravdu a neodvratitelně miluju! Někdy se opravdu poznávám v Carrie a prostě celou její osobnost žeru a to nesmím zapomenout na hlavního mužského protagonistu, který mi hrozně připomíná Mecoli Culkina za svých dobrých časů. Zatím jsem se nedostala vůbec nijak daleko, jsem asi u čtvrtého dílu, ale už teď vím, že se na The Carrie diaries budu dívat co to dá. Svoje kouzlo má i doba, ve které se příběh odehrává a je zábavné sledovat tehdejší módu. Seriál opravdu doporučuju;)


Nějak jsem se zasekla u Super drbny, ale chtěla bych v tomto seriálu pokračovat dál. Líbí se mi ta móda, večírky i celkově luxusní život, který někdy není jen zábava ale i pěkná pakáž. 

The vampire diaries budou pokračovat až 14. 3 a já se na ně už nemůžu dočkat. Zatím se mi 4. řada moc líbí. Po té 3. řadě je to příjemná změna. Ta se hrozně vlekla a už mě ani tolik nebavila. Postrádala to kouzlo, které měla třeba 1. řada. Tu si ještě někdy pustím a vzpomínám, jak mi největší zlo připadal sexy Damon :D No jo, časy se mění. Ale myslela jsem, že mi opravdu klepne pepka, když tam umřela ta jedna postava!!!! Připravuje se 5. řada a jsem zvědavá, z koho se stane upír nebo kdo umře, aby se akce v seriálu umřela. Nevím, co by ještě mohli vymyslet, aby seriál nepůsobil nuceně.

A jako poslední samozřejmě Lovci duchů, na které se vždy hrozně moc těším. I po tolika sériích se mi neomrzeli. Ano, 6. řada byla dost slabá, ale i tak je mám ráda. Navíc se připravuje 9. řada a jsem hrozně zvědavá, co vymysleli, protože se tam snad už ukázalo všechno apokalypsa, démoni, andělé, satan... ještě Bůh tam nebyl. To mě napadá asi tak jediné. Co myslíte vy? O čem by to asi tak mohlo být? Ale jedno je jisté, Sam by potřeboval kadeřníka jako sůl! :D

2 komentáře:

  1. Carrie diaries je skvelé! Osobne milujem hl. herečku Annu Sophiu Robb! ...a už viem koho mi pripomína ten sexoš!!! 8D
    TVD milujem 8) teším sa na nový diel konečne.

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně!!! ;) Takže tedy nejsem sama, komu ho připomíná, že? :D Já taky!! Tahle série vypadá slibně ;)

    OdpovědětVymazat