neděle 20. ledna 2013

Hlášení za leden

Tumblr_lmxnk4s7hs1qeac5to1_500_largeHlášení pro cestující vlak odjíždí ze stanice....ne, počkat. To nepatří sem :D Jsem už taky trochu zblblá. Konec pololetí je tady, učitelé uzavírají známky jako šílení a přijde mi to jako včera, co jsem psala tuhle větu v červnu, ale už je to pěkná řádka měsíců. Ten čas tak rychle letí a než se naděju, tak za chvíli budu maturovat. Nebudu se sebe dělat tvrďáka, ale už začínám mít z toho pěkný vítr. Zvlášť když vím, že teď na učení docela peču :D Ale abych se tedy trochu ( malounko ) obhájila, tak teď dělám anglický referát na Williama Shakespeara. 

Vánoce už jsou daleko za námi =´( a už je to jen 11 měsíců do dalších :D Stromeček jsme v pátek sundali a ještě teď dojídáme sladkosti ze stromku. S povolováním pásku u kalhot to letos není tak hrozné, takže se zase tolik nemusím krotit, úspěch :D 

A knihy? 

603275_493363347380967_889820956_n_largeTeď momentálně čtu pokračování série Percy Jackson a to Bohové Olympu : Proroctví. Vypadá to docela slibně, ale docela se mi stýská po vypravěči Percym. Myslím, že si za chvíli přečtu zase Percyho Jacksona od prvního dílu. Po této knize bych se chtěla vrhnout na Motýlí křídla. Ale když vidím, kolik toho vychází, tak bych si nejraději peněženku strčila do betonu a zamkla v trezoru na dva západy :D 

Také jsem nedávno dočetla Ten, kdo stojí v koutě a musím říct, že se kniha vyšplhala do mých Top10. Nemám slov, což bude docela problém, až budu psát recenzi... ale kniha mě opravdu chytla. Včera jsem se také ihned podívala na film a až na pár maličkostí a pasáží, které nejsou tak důležité se film docela drží knihy. Logan Lerman s Emmou Watson a Ezrou Millerem byli opravdu skvěle vybraní a při různých rozhovorech jsem se musela opravdu usmívat a hlavně při závěrečné řeči jsem měla husí kůži ... také jsem si pak vyhledala soundrack a poslouchala a poslouchala... nevěřila bych, že jednou budu poslouchat takové staré písničky. Navíc, včera měl Logan 21. narozeniny, takže opožděně Všechno nejlepší ;)

Ty jsi sjetý? Jako guma. 
 
Miluju film/knihu ;) 

A co následující měsíc? Únor?

 

K velice záživnému učivu poslouchám soundrack z filmu Ten, kdo stojí v koutě ;) 

Moje oblíbené - 


Žádné komentáře:

Okomentovat