pondělí 14. ledna 2013

Filmová recenze - Jennifer´s body

Tak jsem si říkala, že už hooodně dlouho jsem tady nerecenzovala žádný z filmů. Tedy... jako poslední tu byl Rozbřesk part 2 a předtím Hunger games. Ale dříve před těmito dvěmi recenzemi už jsem taky dlouho nic nepsala. Myslím, že poslední by možná mohl  být Percy Jackson nebe Beastly. Mimochodem, oba filmy mám moc ráda ;)

Ale teď jsem se rozhodla vám blíže představit film, který není podle knižní předlohy.

Jennifer´s body, Bacha kouše!

Žánr - Komedie, Fantasy, Horor
 Délka filmu - 97 minut
 Rok  - 2009
 Země - USA
 Režie -  Karyn Kusama
 Překlad - David Dušek
 Dabing - Jitka Ježková, Kateřina Velebová,
 Radek Škvor,...
 Herci - Amanda Seyfried, Megan Fox, Johnny Simmons, J.  K. Simmons, Amy Sedaris ...

Popis filmu
 V Minesotských lesích řádí masožravá stvůra, která si k večeři ráda dává mladé chlapce (obzvláště členy tamního fotbalového týmu). Má míry 88-61-90 a jmenuje se Jennifer. Všechno to začalo na jednom koncertě, když se Jen zakoukala do zpěváka jisté satana uctívající kapely a nechala se přesvědčit k menší vyjížďce.

Po té osudné noci už Jennifer nikdy nebyla stejná a její nejlepší kamarádka Needy ví své. Byla tehdy u toho. To ona jí toho večera nezabránila nasednout do auta. Na to místo kam odjížděla jako roztleskávačka a vrátila se... hladová.
 ______________

Jako hlavní hrdinka je tu Needy ( Amanda Seyfried ) která je ošklivkou a  nejlepší kamarádkou školní hvězdy ( Megan Fox ) Vypadá to, že si skvěle rozumějí.  Needy je ve vědeckém kroužku hvězdou a Jennifer je hvězdou roztleskávaček. Bohužel, všechno se jedné noci změní. V Ďáblově kotli hraje jedna velkoměstská skupina jménem Low Shoulder a z jejich koncertu se stane hotové peklo. Požár, který vzplál neznámo odkud zabije několik lidí a mnoho lidí zraní. Při takové hromadné panice, skupina Low Sholder odvezou Jennifer neznámo kam. Když se vrátí, všechno je jinak.

Díky takové zprávě se Low Shoulder proslaví a jejich píseň Skrz stromy se stane hymnou sounáležitosti ... a Jennifer... ta se chová ... velice podivně. Needy se snaží vypátrat, co se s její nejlepší kamarádkou děje. Bohužel však při tom vypadá jako hotový blázen. Faktem, že nechce, aby padl Jennifer do rukou i její přítel, odhání svého Chipa, kterého moc miluje. Film vyvrcholí na školním plese ...

Film mi doporučila kamarádka, ale jinak bych o něm vůbec nevěděla. Amandu Seifert mám moc ráda a Megan Fox taky. Pořád ji vidím v Transformerech :D ale vidět ji tady jako démonku, to byla docela změna. I když si myslím, že podle promo fotek to vypadá docela na horor-film - ale to není tak docela pravda. Na hudbě k tomuto filmu se podílel i slavný Akon.

Nějaké ty zajímavosti ...
Přítel Needy - Chip ( Johnny Simmons ) hraje ve filmu The perks of being a wallflower s Emmou Watson, kteří nedlouho poté spolu začali chodit. Megan Fox musela zhubnout 7 kilo a nechodit několik týdnů na sluníčko, aby dostala roli Jennifer. Produkce před natáčením chtěla obsadit do role frontmana skupiny Low Shoulder opravdového slavného zpěváka. Nekonečný vodopád z filmu skutečně existuje.

Ale abych to shrnula. Film se mi moc líbí, i když v něm najdete nějaké ty nesrovnalosti ... všechno má své mouchy. Ale dávám rozhodně plus za výběr herců, ani český dabing není k zahození ;)

A tady si můžete poslechnout písničku  - Through the trees
( má dlouhý rozjezd )