čtvrtek 27. prosince 2012

Štědrý den


 Tak a konečně jsem se dostala k počítači a konečně vám popíšu, jak jsem strávila svátky já. 

Ráno mě přišla vzbudit moje sestra Verča, měla štěstí, že mě vzbudila až po 8 hodině, jinak bych jí na Štědrý den ještě uškrtila :D Pak jsme se koukali na pohádky, na které ani jedna nebudeme staré nikdy. K obědu máme vždycky bílé klobásy s bramborami. Už je to naše taková tradice. Po obědě jdeme procházkou na hřbitov, kde zapálíme babičce a příbuzným svíčky. Doma je pak pohodička, protože všechno potřebné se udělá den předem. 23. 12. to pak u nás vypadá jako v Las Vegas, je to hrůza hrůůůzoucí :D a to jsem byla ještě v Plzni pro Betlémské světlo, které se vydává u nás ve městečku lidem ... Vánoce jsou časem klidu? To teda ne :D Ale zpátky... při polední siestě si povídáme, ujídáme cukroví a chlebíčky. Se sestrou se pak vypaříme a začne velké zkrášlování. Mezitím mamka smaží řízky a kapra. Všude to nádherně voní. Večeře je u nás velká událost ;) No a potom už jdeme ven pustit si nějaké maličké petardy s prskavkama, aby měl Ježíšek čas podstrčit dárečky pod stromeček ;) Pak už jen rozbalujeme a radujeme se z dárečků.


 Tady se všichni tváří normálně akorát já koukám jak vykolejená vrána :D 
( bratránek, sestra, moje maličkost )

Byly na nás namířené dva foťáky a teď do kterého se mám koukat! :D 

A naše Vánoční tabule ;)


A tady bohužel neostrá fotka nás všech. Bylo nás doma 11 + dva pejsci :D

Tak a to je konec mého vyčerpávajícího článku o mém Štědrém dni. Jak jste se měli vy? Užili jste si Vánoce? Nebo teď projíždíte nákupní střediska se slevami? Škoda jen, že takové slevy neplatí na knihy :(

Žádné komentáře:

Okomentovat