pátek 28. prosince 2012

Prosincová nadílka


Toto je můj první článek o knihách, která jsem nashromáždila za daný měsíc. Nevím, jestli se z toho stane pravidelně publikovatelný článek. Ráda bych, ale každý měsíc bohužel není posvícení a nevím, jestli by se tu mělo pak co ukazovat :D

 Jako první vám představím knihy, které jsem nakoupila na začátku prosince v Levných knihách. Je super, že před Vánoci se jim povedlo přijít s knihami, které mě zaujaly. Koupila jsem si tři knihy z edice Můj příběh z Egmontu. Příběhy dívek z Pompejí, Titanicu a Egypta. Dále jsem si koupila 1, 3, 4 a 5 díl mangy Kill me Kiss me také z Egmontu. Jen první díl jsem půjčila kamarádce. A jako poslední je tu druhý díl Posledního upíra. Jedničku nemám, ale za ty peníze jsem ji tam nemohla nechat :D


 Dále tu jsou recenzní výtisky. Léto, kdy jsem zkrásněla právě čtu a styl psaní autorky mi skvěle sedí. Zatím jsem se toho moc nedozvěděla, tak zatím nemám co vytknout. Dědičku jsem přelouskla velmi rychle. Recenze už je na blogu, tak se můžete podívat, co si o Dědičce myslím ;) A dále je tu třetí díl Lovkyně snů, Temná akademie - Spoutaní a Mayské proroctví. Na první dvě zmíněné už se na blogu můžete podívat a Mayské proroctví jsem už dočetla a v nejbližší době by se tu měla ukázat recenze.

Děkuji nakladatelství Jota, Fortuna Libri a Fragment za poskytnutí výtisků.

A má Vánoční nadílka je tady. Mamině jsem dala na vývěr z knih, co jsem měla i tady na blogu ( AFR píše Ježíškovi ) a takhle to dopadlo ;) Drakii jsem chtěla určitě, protože ta obálka na vás v tom krámu vysloveně křičí, ať si ji vezmete. V rytmu charlestonu je prý moc pěkný román a pak jsem také chtěla román od Cecelie Ahernové, tak to se mi splnilo. Chtěla jsem k Vánocům romány, protože ty bych si přes rok asi pak nekoupila a někdy si člověk potřebuje od upírů, čarodějek atd. odpočinout. Železný král, toho už jsem četla, ale knihu jsem měla pouze z knihovny. A knížku jsem doma chtěla mít, protože si z ní ráda čtu pasáže zpět. A druhý díl  - Železná dcera  - jsem dostala od svojí skvělé kamarádky Snow Fairy. A jak jsem řekla už včera, byla jsem asi opravdu hodná, protože před Vánoci mě překvapila ještě jedna kniha a to v podobě Irises. Ani nemůžu popsat, jak mě tenhle dáreček potěšil a vděčím za něj opět té úžasné dívčině  - Snow Fairy a také nesmím zapomenout a super podepsané záložky! Děkuju moc ;)


A už je tady konec a věřte, že letošní Vánoce se mi moc líbily. Včera jste se mohli mrknout, jak to u nás vypadá na Štědrý den a dnes, co jsem to vlastně dostala. Mám nějaké ty knihy, ale i plno dalších věcí. Sluchátka, kosmetika, oblečení, ... a tablet. Jsem opravdu za něj moc ráda, takhle už si budu moct číst knihy i elektronicky, jupí! 

5 komentářů:

  1. Tolik knih ..!! Já letos nedostala žádnou, prý musím přečíst všechno z povinné nejprve :D
    Katelin.

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu skvělé knihy! Drakie jsem taky chtěla pod stromeček ale nakonec to nevyšlo. Každopádně jsem dostala úžasné Hunger games komplet, Střípky duší a Napozemskou. HG jsem přečetla oba díly úplně rychle- kdybych věděla jak je to dobrá kniha, koupila bych si jí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to je knížek! :) Cestu ze ztracena jsem četla a líbila se mi, takže doporučuju!

    OdpovědětVymazat
  4. Já tobě děkuji za Zrádce. A byla jsi opravdu moc hodná, což samozřejmě chtělo odměnu, no ne? :)))) Jsem ráda, že se ti knížečky líbí, Irises je nádherná kniha, začala jsem si ji číst a už skoro na začátku jsem se tak trochu rozbrečela. :)))) Železná dcera, perfektní též, však ty víš. :)))) Jsem moc moc moc moc ráda, že se knížky líbí a já ti strašně moc děkuji za můj dáreček. :))) :-* :-*
    PS: Já bych strašně chtěla knížky ze série Můj příběh, ale k mé smůle jsem do levných knih přišla pozdě. :)))))

    OdpovědětVymazat
  5. Katelin - Taky už bych měla začít číst povinnou, ale vůbec se mi do toho nechce :D Akorát Memento, Kytici a Máj mám za sebou a to moc teda není :D

    JuliaR - Drakie vyjde určitě příště, mě zase nevyšly Střípky duší ;) Á, HG ti schvaluju. Je to skvělá série a počkej si teprve co ten konec! :D

    Martheen - TO je jen výjimka :D Jé, tak to se mám na co těšit a ta obálka je taky moc pěkná :D

    Snow Fairy - Odměnu? Tak to nedělej nebo si na to začnu zvykat :D Fakt? Tak to díky za upozornění, vezmu si balíček kapesníků k ruce ;) To si piš, že vím a až v listopadu! Zblázním se :D Nemáš zač ;) ;)*
    P.S: já jsem zase chtěla ještě Vzpomínky na zítřek, ale to už taky neměli :D

    OdpovědětVymazat