Review - Kde je vlk, tam je hra

Název - Kde je vlk, tam je hra, Monster high
 Autor - Lisi Harrison
 Díl - 3.
 Rok vydání - 2012
 Počet stran - 237
 Nakladatelství - CooBoo

Clawdeen Wolfová byla vždycky trochu ve stínu všech svých šesti bratrů, ale teď se konečně dostane na výsluní díky oslavě svých sladkých šestnáctin. Ovšem po zveřejnění Mého souseda ghúla se rodina Wolfových musí schovat v lesích. A to Clawdeen ani trochu netěší, protože teď musí tvrdnout v rodinném penzionu se svými nudnými bratry, dokud se neobjeví Lala, aby jí dělala společnost. Ale zdá se jí to, nebo její kamarádka flirtuje s Claudem?!

Reakce po dočtení - Billy ... (ne)škoda, chlape :D

Třetí díl navazuje ihned na konec druhého dílu, kde se tváře všech SOVáků objevily na velice sledovaném Druhém kanálu. Nastala obrovská panika a SOVáci začali odjíždět ze Salemu ve velkém. Normáci se zděsili faktu, že ve svém spořádaném městečku mají tyhle... monstra. Započaly různé hádky, vyhazovy, demonstrace ...

Nyní jsou hlavními vypravěči knihy 4 postavy. Frankie, Melody, Clawdine a i mužský pohled ... Billy. Frankie je rozpolcená ze zrady od Bretta, jak jí to mohl udělat? A všichni jí tolik věřili a ona je zklamala ... musí to dát nějak do pořádku a to hned! Melody je zase zklamaná z toho, že by měl Jackson odjet pryč z města ... to nemůže dopustit. A navrácení jejího ztraceného hlasu sebou přináší i plno otázek. Mohla by být Melody někým jiným, než za kterou ji považujeme? Clawdine musí bát skrytá před všemi zraky v rodinném penzionu několik kilometrů za městem. Být s tolika bratry a jen s jednou koupelnou ... to se zdá být noční můrou! Navíc kvůli tomuhle poviku se pozapomnělo na oslavu Clawdiných šestnáctých narozenin. Ale takhle to Clawdine nenechá! Billy je už unavený z toho, že nemůže mít dívku kvůli své neviditelnosti ... kdyby to jen tak mohl změnit. Zázraky se ale dějí ...

Myslím, že Lisi se pořádně nepovedl jen první díl. Další dva jsou úplně jiný šálek čaje. Ano, řekněme, že v knize je dost a dost pubertálních řečí, líčidel, oblečení a kluků, ale když se podíváte pozorněji, všimnete si, že autorka popisuje i něco víc. Strach a opovržení, co se změny týče. Tak je to i v dnešním reálném světě ..

754px-untitledg_largeMyslím, že opravdu a nejvíc se dokážu ztotožnit s voltážovou postavou - Frankie. Je upřímná a originální. Melody mi díky její nově objevené schopnosti šla někdy dost na nervy ...a Clawdine byla na mě opravdu ještě dítě, které když nedostalo lízátko tak začalo vzteky dupat do země. Billy byl skvěle napsaný a jeho pasáže byly oddechující. Škoda jen, že jich autorka nenapsala více.

V knize se objevila i upírka Lala, u které si už Lisi rozehrála karty do další knihy. Musela jsem se u něčeho opravdu smát. Lala bude další skvělá hrdinka a těším se na její románek s ... jen si počkejte :D

Monster High je hezká série, u které ale musíte počítat, že je to holčičí svět. Myslí si ale, že díky tomuhle stylu psaní se fantasy ukotví i u mladších čtenářek. Série je oddechovka a pohled mladší generace vás může rozesmát a přimět vzpomenout si, jak jste tyhle léta trávily vy.

☺☺☺ a půl/☺☺☺☺☺