pondělí 5. listopadu 2012

Seriálový maniak - 4


Mnoho z nás sleduje plno seriálů, kterým byla předlohou kniha. Teď jsem se díky tomu rozkoukala na plno seriálů, které se mi mezi sebou pletou a tak jsem se rozhodla zapisovat si, kolik nebo co jsem za daný měsíc stihla shlédnout a podělit se s vámi o mé dojmy. 
 
Září + Říjen

V září jsem nějak pozapomněla na publikování zářijového článku, takže teď tu máme dvojčíslo. A copakse nám to všechnu událo za ty dva měsíce? Musím říct, že moje sledování seriálů se teda přes školní rok dost omezil a tolik času není. Ale stejně si nějaký ten minimální čas udělám. Takže, jak určitě všichni víme, tak se nám zase rozjely seriály. Wohou. určitě jste se jukli na první díl čtvrté série Upířích deníků. Nebo ne? Já jsem tedy byla hodně moc zvědavá, jak scénáristi najedou na třetí sérii... a musíme si přiznat, že poslední díl třetí série byl pěkná bomba! Moc se mi líbí, jak to v TVD zatím jde a doufám, že kvalita nepůjde s dalším dílem dolů. Myslím, že v třetí sérii už se to místy táhlo. Taky myslíte? 

Ale na co jsem přišla nového? Nebo alespoň pro mě nového? Začala jsem se dívat na seriál Tower prep. Hlavním protagonista je vcelku problematický Ian, který se jednoho dne probudí zcela na neznámé škole, kterou monitorují a všechno vede program zvaný Bludička. Odpovědi mu však odmítají poskytnout, takže neví nic o tom, proč se u studentů objevují nadpřirozené schopnosti nebo k čemu jsou studenti cvičení. Opravdu se mi seriál líbí a mám v plánu v něm pokračovat ;) A jsem moc ráda, že jsem na tenhle seriál přišla, cheche.
 
Také začala už osmá řada Supernatural. Hergot a já jsem pořád u šesté série! Musím s tím nějak pohnout :)  A musela jsem se smát v šesté řadě u pátého dílu, který je trošku jako parodie na Stmívání :D Sam s Deanem prostě válí!!! Také vás štve, že už nedávají Lovce duchů na Primě cool? Mě to teda štve + když jsem se od prvního dílu dívala na seriál s dabingem a teď mám poslouchat jejich pravé hlasy... no nebudu kecat... je to docela šok! 

Tak, do konce listopadu bych se chtěla stále koukat na Upíří deníky, na Tower prep, na Lovce duchů a ještě jeden seriál, který si určím, že se na něj budu určitě koukat. Takže horký kandidáti - Roztomilé malé lhářky 2, Glee, Hra o trůny, Hrdinové, Revenge,... to tedy bude rozhodování! ;)

1 komentář: