čtvrtek 6. září 2012

Review - Polibek pro Annu

 



Název - Polibek pro Annu
Autor - Stephanie Perkins
Díl - Samostatná kniha
Rok vydání - 2012
Počet stran - 334
Nakladatelství - CooBoo







Anotace - 
Sedmnáctiletá Anna se cítí podvedená. Její rodiče ji totiž posílají na roční studium do Francie - přes půlku planety, do neznámého prostředí, aniž by navíc uměla slůvko francouzsky. Musí tak opustit své přátele, potenciální lásku i veškerá pohodlí amerického života a začít úplně nanovo. V romantické Paříži, ve městě, které nikdy nespí, se vrhá do nových vztahů i zkušeností a odhaluje v sobě skryté vlastnosti. A také je tu jeden spolužák, Étienne St. Clair, který se liší od všech chlapců, které kdy Anna potkala…

Reakce po dočtení - Právě jsem se zamilovala!

Sedmnáctiletou Annu přihlásí otec na roční studijní pobyt v Paříži. Pro jiné splněný sen, pro Annu noční můra. Proč právě teď, kdy má tak skvělý život? Má super kamarádku a k tomu ještě možný vztah s přitažlivým Tophem... Jenže Annin otec to pokazil a ona musí do Paříže, kde nebude rozumět ani slovo.

397992_314657305223796_100000385865544_1090807_1410871351_n_largeNetušila ale, že hned první den narazí na krásného kluka s neodolatelným britským přízvukem. Je krásný, vtipný ale hlavně je zadaný! Étienne St. Claire je naprosto nejdokonalejší kluk, kterého Anna potkala. A možná i já! Anna se postupně začleňuje mezi studenty SOAP ( School of America v Paříži ) a poznává krásy Francie. V budoucnu by se chtěla stát filmovou kritičkou a v Paříži je toto odvětví velmi vyspělé... přidejte si k tomu dokonalého kluka... město romantiky... a Anna je šťastná.

O této knize jsem slyšela samé kladné ohlasy. I když jsem si říkala, že bych se na ni někdy podívala ( hodně v budoucnu) tak mě nijak neiritovalo, že bych ji neměla doma. Ale pak jsem skočila do knihovny a tam jsem ji zahlédla, tak proč to nezkusit? Začetla jsem se hned ten den a nemohla jsem přestat. Četla jsem hluboko do noci a ráno jsem si nařídila budíka, abych mohla zase číst a dozvědět se, jestli budou spolu nebo prostě jak to skončí!  

431419_392982657384049_100000169532891_1807803_1822321564_n_largeKniha mě opravdu pohltila od první stránky a skvěle jsem se bavila až do konce. Anna je postava, se kterou se snadno sžijete a nevadí vám její chování v žádném případě. St. Claire je hlavní mužská postava, která je na první pohled vymyšlená ( ale jestli o někom takové víte, ihned mi dejte vědět :D ) ale vůbec mi to nevadilo. Zamilovala jsem se do něj od první chvíle, co se v knize objevil. 

Vůbec nevím, jak mám ještě popsat, jak mě kniha uchvátila. Samozřejmě, že Paříž tomu dodávala jisté kouzlo. Kdyby se děj odehrával někde na venkově u kravína, těžko by to mělo takovou atmosféru. Nevím, jestli jsem si měla přečíst knihu před mým odjezdem do Paříže. Samozřejmě bych se dívala po místech, jaká Anna popisovala a snažila bych si tam příběh knihy představit, ale když jsem knihu četla až po mojí dovolené, znovu jsem prožívala mojí návštěvu Paříže a oživovala si vzpomínky. 

Knihu bych doporučila ... snad všem. Ten kdo hledá romantiku, vtipné scény, napětí a drama ( jak to vlastně s nimi dopadne!  :D ) tak to je kniha určitě pro něj. Sama čtu romány jen když nemám co fantasy po ruce, ale kdyby měl Polibek pro Annu pokračování, neváhám! Už teď mě štve, že mám knihu z knihovny, a že jsem si ji nekoupila rovnou. 



☺☺☺☺☺/☺☺☺☺☺


Žádné komentáře:

Okomentovat