středa 8. srpna 2012

Waiting on Wednesday - 7

 
Waiting on Wednesday od Jill z blogu Breaking of the Spine. Cílem je vybrat si knihu, kterou chcete přečíst. Je jedno jestli má teprve vyjít nebo už vyšla nebo jestli je česká či americká.
 




Iluze 
 
Aprylinne Pikeová
 
Vyjde v srpnu 2012, Fortuna Libri







Anotace -
Po avalonských novoročních oslavách požádá naštvaná Laurel Tamaniho, aby zmizel z jejího života.
Tajuplná lovkyně trollů Klea sice zbavila Laurel zákeřného Barnese, ale nebezpečí stále není zažehnáno. A ještě ke všemu nikdo neví, kdo Klea ve skutečnosti vlastně je a zda je jí možné věřit.
Na začátku nového školního roku Klea poprosí Laurel, aby dohlédla na Yuki, kterou údajně zachránila z rukou trollů v Japonsku. Jakou roli vlastně Yuki hraje? Laurel je nedůvěřivá. Zdá se, že se bez Tamaniho pomoci neobejde.
Před Laurel stojí nelehké úkoly: musí obstát v tajuplném světě víl a přitom pokračovat ve studiu na střední škole jako každý jiný student.
 
 Book trailer
 
 
Ehm, zajímavé video. Bohužel jsem se ještě nedostala k druhému dílu, takže mám za sebou jen Křídla. První díl mě docela zaujal, protože to byla moje první ,,vílí,, zkušenost. Jsem zvědavá na Kouzlení a po docela kladných recenzích jsem na Iluze zvědavější ještě víc ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat