středa 25. července 2012

Waiting on Wednesday - 6

 
Waiting on Wednesday od Jill z blogu Breaking of the Spine. Cílem je vybrat si knihu, kterou chcete přečíst. Je jedno jestli má teprve vyjít nebo už vyšla nebo jestli je česká či americká.
 
 
 
Nadpozemská
 
Cynthia Hand


Vyjde v září 2012, CooBoo







 
Anotace -
Zjistit, že jste částečně anděl, není zrovna běžná rutina ani procházka růžovým sadem, zvlášť když víte, že máte naplnit na Zemi poslání, že máte úkol, který byl svěřen jedině a právě vám, ale nikdo vám neřekne, jaký ten úkol přesně je. Nicméně Clara, hlavní hrdinka trilogie Nadpozemská, se s tím statečně pere. Dokonce se snaží zjistit, kdo je ten pohledný kluk, kterého vídá ve svých snech a který zjevně nějak patří k jejímu poslání. Má ho zachránit? Je tohle smyslem jejího života?
 
Book trailer ke knize 

 
 Na Nadpozemnskou jsem zatím moc recenzí nečetla,  takže pořádně nevím, jaký si mám o ní udělat obrázek. Samozřejmě, že obálka je nádherná, ale co příběh? O andělech jsem zatím četla jen Zavrženého ( a toho mám fakt ráda ) a Pád. Takže jsem moc zvědavá, jaka bude další série ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat