čtvrtek 19. července 2012

Nové obálky

 
Na Zlatou lilii se strašně moc těším, slyšela jsem, že je stejně tak dobrá - možná i lepší - než první díl a mě se první díl líbil moc. Jsem ráda, že Domino ponechalo hezké květinové nápisy, série je pak něčím originální. Sérii o sukubách od Richelle Mead jsem číst ještě nezačala, myslíte, že mám? 

jednou-nohou
  
 První díl - Na půl cesty do hrobu - mám zařazený do Letního čtení, ale ještě jsem se k ní bohužel nedostala. A tady máme už připravovaý druhý díl, myslím, že vyjde po prázdninách. I když je obálka u Proměny za soumraku už delší dobu známá, tak chci jen říci, že se mi tento cover dost líbí. Myslím, že z té série je nejvíce povedený!
 

A kdo ještě neviděl obálku Rudovlasé:cesty čarodějky ... 

Kompletní kolekce povídek o Moire a Desmondovi, z nichž většina je podle vnitřní chronologie zasazena mezi první a druhý díl trilogie Písně čarodějky.

Nevím proč, ale tato obálka se mi strašně zalíbila. Vypadá to dost slibně, nemyslíte? Bohužel jsem zatím od Petry nic nečetla :(




Ou, a ještě přidávám obálku knihy Slide, kterou jsemm teď zahlédla u Fragmentu.

U Varion se můžete podívat na další nové obálky/ knihy, které vyjdou u nakladatelství Fragment. Například jsem vůbec nevěděla o knize Mayské proroctví - Zápas o osud lidstva a vypadá to dost dobře.

Žádné komentáře:

Okomentovat