pondělí 30. července 2012

Hlášení za červenec

Tento víkend byla u nás v městečku pouť. Je to vždycky velká sláva, protože jinak se i nás nikdy nic neděje, ale letos to bylo okořeněné návštěvou zpěváka Neckáře, který si mě získal písničkou Půlnoční. Lidé seděli i na trávě daleko od pódia, jen aby něco slyšeli. Jinak jsme měli už jako 7 let tradici Kabát revival z Plzně, kde se taky nashromáždilo plno lidí. Myslím, že už začínám trochu senilnět, protože už jen z řetízáku se mi točila hlava :D Ale pak jsem to dohnala návštěvou Extrému ( kdo nezná - obří houpačka, která se ještě točí ) Taky jsem si užila plno zmrzliny, sladkostí a všelijakých dobrot, ze kterých mi kupodivu nebylo špatně. A letos se nám také vyvedlo počasí, snad poprvé, co se pamatuju nám na Kabátech nepršelo! Ale to bylo jen tak kecání okolo ;) Co pěkného jste zažili vy o víkendu? A jaké skupiny vám hrají na poutích? Povídejte, jsem zvědavá ;) 

Tento týden už chci ( konečně ) začít se Seznamkou a Představuji ... které jsem vám už slibovala v květnu. Kdo neví, tak se můžete juknout do stránek Memes. Zítra se můžete těšit na Seriálového maniaka, wohou, po dvou měsících, takže jsem si už něco nakoukala. Připravuji recenze na Banku těl a Když uvěříš.

Co mě zajímá v následujícím měsíci?

  

A jak koukám, tak i na září se připravuje plno skvělých titulů...
 těším se na ... 

  
Nevím, jak vás, ale mě zpráva, že pokračování Divergence vychází už tak brzo, hodně potěšila. I když musíme čekat do doby, kdy budeme zase chodit do školy, nebo nebudeme mít dovču, ale určitě to bude stát za to. Ještě jsem bohužel Past nečetla, ale koukala jsem se na plno pozitivních recenzí, takže nechci, aby mi tato série minula ;)

Prázdniny jsou v polovině a já už mám dovolenou dávno za sebou. Já jsem byla ve Francii a musím říct, že to bylo opravdu skvělé. I když už jsem přijela 11. července, tak jsem ještě neměla možnost vám to sem napsat ;) 

Před vchodem do Louveru + milion lidí okolo

Versailles ( moje budoucí vrata k domu ;))
Stará dáma - Eifellovka

                                                                                                       
Pohled z druhého patra Eifellovky
 



A když už jsem zmínila pouť u nás ve městě, tak se také zmíním, že i v Paříži byla pouť. Netuším, jestli je tam celoročně, ale byla super. Bylo tam obří vyhlídkové kolo ( hned jsem si vzpomněla na Londýnské oko ) ale bohužel jsme na něj nestihli jít. Příjemní lidi a úžasná zmrzlina za 4 eura. Ráda bych se do Francie ještě podívala. Je to tam opravdu super a měli jsme i dobrého průvodce, který nás provedl všemi uličkami, které snad nejsou ani na mapách a protáhl nás zadarmo na Sorbonnu, kde mají na zdi vyryté jméno Jana Husa. 

Paříž - město módy, město sýra a vína, město lásky, město historie, město mého srdce ;)

Nazvala jsem tento článek Hlášení, protože tak budu nazývat všechny články publikované na konci měsíce. V takovýchto článcích budu popisovat co se mi stalo, co mě zaujalo, na co se těším ... prostě takový měsíční deníček ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat