sobota 12. května 2012

Tak zase jednou...

 Jsem docela fanda co se týče hokeje. Tedy ne, že bych znala úplně všechny hokejisty v zemi, ale letošní mistrovství světa obzvlášť sleduji po tragédii, která se odehrála minulý rok ( Rachůnek, Marek, Vašíček :( ) Když vezmu v potaz, že ani legendární ,,osmašedesátka,, Jágr nejel na mistrák či takový Rolinek, tak naše hokejisty musím pochválit. Zatím jsme prohráli jedině se Švédskem! V tomto kole nás čekají ještě Němci a Rusáci... toho se bojím... tak a od sportu pryč ;) 


Pro fandy seriálů je tu bolestivé období. Je tu konec seriálům a dalších sérií se dočkáme až v září nebo i ještě déle... třeba já jsem si teď shlédla poslední díl Upířích deníků a bulela jsem jak malá. A ten konec! I když už jsem se bála, že to i s Upíříma deníkama půjde do kopru, tak teď jsem ohromně ráda, že se scénáristi a režiséři vrací do hry. Palec nahoru. I když je to škoda, že se nedozvíme pokračování, tak tu stále máme seriály, na které nikdy nezbude čas. (Pretty little liars, Teen Woolf, Gossip girl, The Hills...) 

Také jsem už konečně začala číst v angličtině a mám teprve za sebou jen pár stránek a musím říct... pro takového lajka jako jsem já je to hrůza, ale pevně věřím, že a ubíhajícími stránkami to půjde lépe. Mám rozečtěno A kiss a time, které jsem už před nějakou dobou vyhrála u Syki. A co bude dál? To je stále ve hvězdách ;) 

Ve školách začínají šílet s nedokonalým počtem známek, které si učitelé (ne)nashromáždili za dosavadní měsíce. Od 21. května mám praxe a od 3. června jedu na vodácký kurz na Otavu, takže jsem zvědavá jestli se vrátím živá, ale to je zatím a díkybohu ještě daleko. Ani mi nepřijde, že už za pár týdnů budeme mít dva měsíce zasloužilých prázdnin.

Také mě trochu mate to naše počasí. Včera jsme měli na Domažlicku 30 stupňů a dnešek nám skoro celý propršel. Člověk se pak nesmí divit, že je mu špatně, rozdíly teplot a tlaku dělají divy. 

 A co se týče Hostitele, narazila jsem na blogu BookAddiction na hezké shrnutí. Ale stejně si myslím, že představitelka Melanie je zvláštní pro tuto roli. Nebo se mi na ni přinejmenším nehodí. Ale co já vím? Třeba nám všem vytře zrak tak, jako se to povedlo herečce Jennifer Lawrence, která ztvárnila Katniss Everdeen. Takže kdo ještě neví datum premiréry -> 29.3.2013

Ptáte se proč tady píšu o takových blábolech? Někdy si ráda popíšu, jen tak, takže doufám, že moje klepy Vás neunudily k smrti a taky si na něco postěžujete nebo naopak něco pochválíte, hm?

3 komentáře:

  1. S Upíříma deníka můžu jenom souhlasit. Celý díl jsem popotahova a na konci jsem už dostala záchvat breku. Trošku mě ale mrzí,že CW zrušilo Secret Circle.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky fandim hokeji! ;D Jinak, TVD jsem už před nějakou dobou přestala sledovat z jediného důvodu - už mě to přestalo bavit. :D Ale co vím, tak od zítřka (?) by měla Markíza začít vysílat PLL, na což se dost těším, protože první dva díly byly celkem zajímavé. :) A k Hostiteli.. jsem strašně zvědavá na převedení knihy na plátno, protože co se herců týče, nejsem spokojená ani s jediným. :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Kristin - Tak to jsem ráda, že jsem nebrečela jen já, ono to pak bylo hrozně smutné ;) Na TSC jsem se nějak přestala koukat.

    Verush - Jaj, další fanda do hokeje, super! Vážně? Taky mě jednu dobu TVD nebavil, ale jsem ráda, že jsem viděla tenhle poslední díl, protože to opravdu stálo za to a o Markíze a PLL vůbec nevím, takže děkuju za novinku ;)

    OdpovědětVymazat