sobota 12. května 2012

On my wishlist - 28


Jde o sobotní meme pořádané Book Chick city. Cílem je uveřejnit několik knih, které si přeješ pořídit.




Stefanovy deníky s čtu docela ráda, protože se tak můžu podívat do tajemství bratrů Salvatorů.Líbá se mi, jak jsou knihy propletené se seriálem, protože tyto zápletky neomrzí a v minulosti vždy všechno vypadá jinak. Aspoň si tak můžeme představit, co bylo... a že ta minulost  je ale zajímavá ;) Už jen aby tu byl podzim a my so mohli přečíst čtvrtý a pátý díl.



 Zatím jsem o Angelfire moc neslyšela a i když už vyšla minulý rok, tak moc recenzí jsem na ni neviděla. Proto mám na ni zálusk ( tedy až přečtu ty dvě anglické knížky co mám doma ) Našla jsem si i české stránky, kde bych si ji mohla objednat... tak doufám, že mi ta angličtina půjde! :) Nechci se nechat ochudit o ty hromady anglický knih s plno zajímavými příběhy. O Nevermore už jsem slyšela více, ale také ne přímo nějak hodně. A když už, tak ostatní knihu docela chválili... takže taky by se mi moc líbilo si jí přečíst.

Žádné komentáře:

Okomentovat