středa 16. května 2012

Příští rok v CooBoo

Možná už jsem tady s křížkem po funuse, ale i kdyby jsem byla, tak to alespoň shrnu ;) Dozvěděla jsem se opravdu skvělé zprávičky z nakladatelství CooBoo. Poslední dobou vycházejí opravdu krásné knížky a člověk neví, kam dřív s očima. Tak si řeknu, Když teď vychází tolik super titulů, co asi tak budou vydávat příští rok? No... a dost keců, co tedy bude CooBoo vydávat příští rok? - >


Nevím, na co se mám těšit nejvíc. Shatter me od Vás dostává velmi kladné ohlasy, ale to i Blood Red Road. Skylark má krásnou obálku a i popis, co jsem si četla není špatný. Legend mi přijde takové... vojenské :D ale určitě to bude nebezpečné čtivo, takže se určitě taky těším. Takže jsem to tady ani nemusela vypisovat a říct to jednoduše. Už aby tu byl další rok :D

Žádné komentáře:

Okomentovat