čtvrtek 24. května 2012

Moje žblebty...


Co je tak u mě nového? Mám Divergenci! Juchů. Vím, že ji tady má asi kdekdo, ale já jsem z ní tak nadšená, že se prostě musím pochlubit světu :D Obálka je opravdu nádherná, ale na její přečtení si musím bohužel ještě počkat, protože mám nyní rozečtenou Oběť a taky jsem zjistila, že poslední dobou nezvládám číst dvě knihy naráz, takže si musím s Obětí pospíšit... ještě 260 stránek!!! Budu to muset nějak urychlit. 

Venku jsou horka na padnutí, tak jsem radši zalezlá v pokojíku nebo na verandě pod slunečníkem, ale zase musím říct, že je to hezké pro čtení knihy... v případě, že se naše Nelča nerozštěká na celé kolo, jak je jejím zvykem! 

Na Světě knihy jsem bohužel nebyla a o to mě nehorázně štve. I když mě mrzí, že jsem neviděla Patricii Briggs, tak mě více štve, že jsem se nesetkala s dalšími bloggerkami. Lidí, kterých by bylo tak zažraných do čtení není tolik, ale tak snad se mi ještě někdy povede ject na nějaký bloggerský sraz...  

Do školy nyní nechodím díky praxím, které mám v Horšovském Týně ( jestli tedy někdo zná ;)) v archivu, kde se probírám spisy starými několik desítek let... dost se z toho člověk naučí, akorát kdyby všechno nebylo německy. Němčinu jako jazyk moc nemusím ( protože mi moc nejde...;)) a teď se v ní topím. To kdyby tak v angličtině...:D Za týden a pár dní odjíždím na týdenní vodácký kurz se školou, takže kdyby se tady už nic neobjevilo, tak víte, co se se mnou stalo. Páni, já a voda + loď to neznamá nic dobrého. Brrr, už teď se bojím, co se stane :D

Na vzhled blogu, už jsem si docela zvykla, ale co bylo opravdu nejhorší na změně -> sloupec na levé straně. Byla jsem tak zvyklá klikat na pravou stranu! Ještě teď se mi někdy stává, že kliknu na pravo, i když jsem chtěla pravý opak. 

A když teď nejsou naše oblíbené seriály, tak se člověk musí uchýlit k opatřením, kdy se dívá na seriály, na které během roku neměl čas. Například takový hezký pohádkový seriál Once upon a time. Slyšeli jste o něm? Pořádně to budu rozebírat příštá týden v Seriálovém maniakovi ;)

Přesně před deseti dny (14. května)  jsem slavila sedmnácté narozeniny, takže už jsem velká holka ( se svými 159 cm...;)) a hned dva dny po mě, tedy 16. května slavil narozky i můj blog. Už jeden rok tady mezi vámi straším. Jsem moc ráda, že jsem si ten osudový den blog zavedla a můžu se nyní s vámi dělit o mé dojmy a radosti ze čtení knih. Snad za rok zase budu psát podobná článek tomuhle a chuť do čtení knih mě neopustí... i když se seznamem knih v to-read listu se to jistě nestane ;) 

Oh, to mi připomíná. Už jsem se konečně dostala na Goodreads. I když účet jsem si založila minulý rok, ale díky mé paměti jsem zapomněla heslo ( a nový účet mi bylo hloupé si zakládat) Nevím proč, ale tuhle jsem se zkoušela přihlásit a povedlo se. Takže už i tam straším. 


Děkuju moc za to, že na můj blog chodíte a napíšete mi komentář. Je to opravdu hezká odměna a nesmím zapomenout na mých krásných 91 followers ;) Děkuju moc! 

 Co teď poslouchám!


Krásná letní písnička, navíc Simple plan miluju! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat