pátek 13. dubna 2012

Výherce Velikonočního hopu je...


Tak a je tady konec ( i když možná až v neděli ) Velikonočního knižního hopu, kterého se zúčastnilo skvělých šestnáct blogů. Tím pádem jsme měli plno šancí si někde zasoutěžit, omrknout hezké knihy a objevit nové blogy,...

Příspěvek jsem chtěla publikovat už včera, ale jelikož je dnes tak hezké datum, tak jsem se rozhodla až pro dnešek. Alespoň pro někoho má pátek 13. dobrý význam ;)


A teď trochu čísla...

Účastnilo se přes krásných 50 lidí
Vstupů bylo 363
A napsali jsme mi 48 komentářů ohledně českých spisovatelů

A kdo vyhrává knihu Štvanice od Patricie Briggs??? Jste napnutí??? :)

# 352 Vendea 

Gratulace!!!


Nyní má výherce 48 hodin na to, aby mi odpověděl na e-mail, který jsem právě teď odeslala. V e-mailu by už měla být rovnou adresa, ale jestli nebude - nevadí. Je to jen na vás, jak to půjde rychle a jak kniha bude u svého nového majitele brzo ;) Ale jestli tak výherce neučiní, bude vylosován další v pořadí.

Ale  nebuďte smutní, soutěž ještě plánuju určitě na moje nebo na blogové narozky. A ani jedno není zrovna daleko a když už teď vím, jak se s čím pracuje, tak by mohla být soutěž ještě i pak, ale to už hodně moc předbíhám. A je tu pořád šance, že jste vyhráli u ostatních holek ;)

Chci poděkovat Syki, za uspořádnání tohoto hopu ;) A také zajisté Vám, že jste mi prominuli ještě trochu chaotické uspořádání. A ještě (moc) děkuji za zajímavé komentáře, které jste mi zanechali pod článkem hopu. Následující týden by měl býto českých spisovatelých článek ;))







1 komentář:

  1. Teda, vážně moc děkuju :D To je snad poprvý, co jsem vyhrála papírovou knihu, a ne šílený e-booky :)

    OdpovědětVymazat