pondělí 9. dubna 2012

Velikonoce ;))

Tak, dnes je den, kdy nám kluci můžou pořádně nařezat na zadek. A že si to užívají! I když, jak tak koukám, polovina kluků má kocovinu z předešlých akcí a druhá polovina sedí u počítače. Takže, že by se nějak extra šupalo v našem malém městečku, to říci taky nemůžu. Chudáci holky, kteří mají doma bráchu. Ty tomu asi neutečou, takže holky, držím s váma :D 

Beránka už máme z poloviny snězeného a nabarvená vajíčka jsme použili na sváteční oběd. Chtěla jsem vám ho sem vyfotit, ale nevím jestli by mělo cenu sem házet už jenom hlavu ;) Na Domažlicku jsme včera naměřili -3 stupně, takže já zmrzlík jsem si zase vytáhla zimní bundu. Bylo to zvláštní drkotat zubama a dívat se na krásně rozkvetlý zlatý déšť, co nám roste na zahradě. Když si vzpomenu na minulé Velikonoce, kdy byla ta vyhlášená horka, tak jen teď musím kroutit hlavou. A aby toho nebylo málo, tak se mi dnes zdálo o tom, že zdobím vánoční stromeček. Vánoce mám mnohem raději než Velikonoce. Velikonoce jsou takový... násilnický :D 

A trochu k blogu taky. Když jsem se konečně trochu vrátila do svých starých kolejí, tak se ke konci měsíce můžete těšit na pár změn. Bude to hlavně v oblasti příspěvků, protože ty potřebují okořenit jako sůl! Také jste si mohli všimnout, že jsem navázala spolupráci s Fragmentem. Páni, já mám takovou radost!!! 

A nezapomeňte, že zítra končí Velikonoční Knižní Hop. Takže, kdo ještě nehopkal, máte poslední šanci ;) Hodně štěstí! A snad nikdo nemá modřiny od naší dobré kamarádky pomlázky :D



1 komentář:

  1. U nás byli beránci snězení hned. :D A bratra mám doma... Rvala jsem se s ním a s dědou, takže jsem tomu trochu unikla. Dostala jsem jeden švihanec přes stehno, pak švihance přes záda od bratra :D a vymrskali mě jen bratránci. Ti jsou na mě hodní. :D :) Miluju, když si všichni kluci pořizují gumové pomlázky. Bolí to jak čert a dneska ve škole nás kluci za trest domrskávali... Raději jsem nevstávala. :D :)
    (www.katienejde.blog.cz)

    OdpovědětVymazat