sobota 10. března 2012

Mluvím, mluvím...

Tento týden jsem se na blog pořádně nedostala a to se pěkně odrazilo na příspěvkách. Takže následující týden by měl být lepší. Objednala jsem si Anděl noci, takže příští týden bych je měla mít doma, super. Dále mi kamarádka půjčí Nevinnost( RML 2 ) Doma mám půjčené i Pokrevní pouta, na která se ohromně těším díky hezkým komentářům k této knize. Vrhla jsem se i na nějakou tu mangu, takže očekávejte mé hodnocení. Musím už ale hned říct, že to byl hezký oddech. Přečetla jsem Brisingra a ... PÁNI! Já ten poslední díl prostě musím mít, takže jsem pěkně natěšená na 30. března :D

Na Domažlicku už nám pomalu, ale jistě začíná jaro. A abych řekla pravdu tak tohle období nemám ráda. Ráno je zima a odpoledne je zase horko. Takže člověk je nabalený v několika vrstvách od rána a odpoledne se může pak pořádně pařit.

Začala jsem se koukat na seriál Roztomilé malé lhářky a byla jsem velice potěšená, protože se seriál hodně drží knihy a ta se mi moc líbila. Škoda jen, že obálky dalších dílů už nejsou originály, ale co se dá dělat! 
Už se nehorázně těším, až zase začnou dávat The vampire diaries, ale týden už to vydržím ;) A nevíte někdo, kdy má zase začít seriál Teen wolf? Nikde nemůžu sehnat díly 13 a výš, tedy pokud existujou :D

 A co čtu, budu číst?  No, konečně jsem se dostala k Eoně, která je zatím opravdu dost dobrá, jen doufám, že to dobře skončí. Pak se vrhnu na ty Pokrevní pouta a pak na Andělé noci. A pak bych se konečně chtěla dostat k nějaké anglické knížce, protože už to plánuju půl roku. Samozřejmě během toho bych si chtěla na internetu číst Město padlých andělů.
 
 

 


Žádné komentáře:

Okomentovat