pondělí 20. února 2012

Review - Vytržení





 Název - Vytržení
Autor - Lauren Kate
Rok vydání - 2012
Počet stran -  303
Nakladatelství - Knižní klub










Anotace -
Ve třetím dílu série Andělé se dál odvíjí příběh Luce a Daniela. Luce s jistotou cítí, že někde v jejích minulých životech se skrývá něco – nebo někdo –, co by jí mohlo pomoci v tom současném. A tak se vydá na nejdůležitější pouť tohoto života: vrací se napříč věčností, stále hlouběji do minulosti, a stává se svědkyní svých dřívějších vášnivých vztahů s Danielem. S jediným cílem – najít klíč, který odemkne jejich lásce dveře do budoucnosti.

 Reakce po dočtení -  Fíha, ten Daniel byl slaďouš už od začátku!

Druhý díl  - Muka - skončil velkým překvapením, když rozhořčená Luce skočila do Hlasatele, rozhodnutá, že tu proklatou kletbu, která svazuje ji i Daniela zlomí. Avšak se začátku se to jevilo lehce, ale později uvidíme, že dívat se na svá minulá já vyvolá v Lucindě rozporuplné pocity.

Takže, víme, že Lucinda hledá v minulosti jakoukoliv událost, která by ji alespoň trochu pomohla pochopit její nynější svět, lásku k Danielovi a již zmiňovanou kletbu. I když Daniela miluje, tak se musí Luce dozvědět, jestli ji nemiluje jen jako trest nebo jako část kletby, ale v hloubi srdce ví pravdu. 


Co dál? Vlastně celá kniha je o cestách do různých životů Lucindy. Poznáme jaká Luce byla jako šlechtična, domorodkyně, zdravotní sestřička, ... a mnoho dalších. Pro mě osobně to byl skvělý zážitek, dostat se do historie, ale pro ty, kdo historii nemají  rádi, to nemusí být zrovna jeho šálek kafe.

Na place se objeví i nová postava, která se ukáže později jako velice důležitá. Je to maličký, kamenný démonek chrlič, tedy Bill. Bill Luce pomáhá s její výpravou napříč časem a ukáže jí co je legendární 3D. Jenže proč malinký démonek vždy zmizí neznámo kam, jakmile se objeví Danielovo minulé já? Skrývá snad před Luce něco?
Úvod vyjde v květnu 2012


Knihu nám oživí i několik ukázek z Danielova pohledu. Pomůže nám to ho trochu lépe pochopit, ale není to lehké, je toho stále mnoho co skrývá. Také se mi líbilo, že pomocí Danielových vzpomínek se podíváme i na minulost Cama. 

Kniha je hezká, i když často narážím na komentáře, že tato série je moc ,,přesládlá". S tím souhlasím, ale někdy si prostě musím udělat prostor pro tu růžovoučkou lásku ;) Takže já této sérii fandím! Akorát, co se mi tu nelíbilo, bylo několik nesrovnalostí, co jsem v knize postřehla několikrát.  A co se mi zdálo trochu uspěchané a nedořešené, byl konec knihy...





 A vypadá to, že se na českých pultech objeví i knížečka 3,5. 

Už to říkám opravdu po několikáté, ale tahle série má krásné obálky. Dobře, už se v té pochvale na obálky budu krotit ;)

V anketě si můžete zahlasovat. Koho máte nejraději? Daniela? Cama?





☺☺☺☺/☺☺☺☺☺

Myslím, že jsem knize trošku nadsadila, ale já ji mám svým poťouchlým způsobem velice ráda.





Žádné komentáře:

Okomentovat