neděle 19. února 2012

Posuď knihu podle obalu - 37


Toto meme je pořádané každou neděli Syki z Knižního doupěte. Cílem je vybrat si jakoukoliv obálku knihy a popsat, co vás na ni zaujalo, proč se vám líbí nebo nelíbí,... 
                                                         Více informací najdete tady.





Anna and the French kiss


Stephenie Perkins


Vyjde v létě






Anotace - 
Sedmnáctiletá Anna se cítí podvedená. Její rodiče ji totiž posílají na roční studium do Francie - přes půlku planety, do neznámého prostředí, aniž by navíc uměla slůvko francouzsky. Musí tak opustit své přátele, potenciální lásku i veškerá pohodlí amerického života a začít úplně nanovo. V romantické Paříži, ve městě, které nikdy nespí, se vrhá do nových vztahů i zkušeností a odhaluje v sobě skryté vlastnosti. A také je tu jeden spolužák, Étienne St. Clair, který se liší od všech chlapců, které kdy Anna potkala…

Na tuhle knihu se velmi těším, protože tak dobré ohlasy jako má právě tadyta kniha, už jsem neslyšela hodně dlouho dobu. Ale teď jsem tady, abych zhodnotila obálku. Tak jdeme na to. Samotný název je romantický, ale když se podíváme na obálku, kde uvidíme nádhernou Eiffelovku, tak nám je to hned jasné. Romantikou se to bude v knize jen hemžit. Navíc dívka na obálce je sympatická! A moc se mi líbí, jak název ladí se zelení ve spodku obálky. Jen by mě zajímalo, jak vypadá ten kluk...ksakru! Bude muset zapracovat moje fantazie :)

Žádné komentáře:

Okomentovat