čtvrtek 23. února 2012

Co budu číst

Venku už někdy prokoukne sluníčko, i když zrovinka u nás na Domažlicku je pod mrakem až to bolí. Vítr utíká neznámo kam a já jen koukám z okna... kéž by aspoň sněžilo! Protože tohle počasí je prostě nijaké. Ptáte se, co tu klábosím o počasí? Ani sama nevím ;) Ale přemýšlela jsem nad tím, co kromě Brisingra, Smrtícího polibku, Eony budu číst dál. Tak jsem zabloudila na blog, na kterém už jsem byla hodně dávno a skoro jsem na něj zapoměla. Znáte ho určitě všichni. Skupinka holek překládá knihy, které zde vyšly i nevyšly. Já mám vyčíhnuto například takové Město padlých andělů ( do kterého jsem se pustila nehledíc na Brisingra), Nevermore, Clockwork angel, Incarnate...  a takhle můžu pokračovat do nekonečna...




Jinak nám plzeňským jarní prázdniny utíkají jako voda a ani se neohlédnem a je tu škola nachystaná vytasit na nás s testy a brzkým vstáváním, které mě jistě v brzké době zabije ;) A aby to nebylo málo, dnes u nás v městečku vypadl el. proud, takže jsme ( jak řekla má sestra) byli  jako v době kamenné. Což má tedy pravdu. Ani si nedokážu představit, že bych takhle měla vydržet týden. I když před dvěmi lety jsem to vydržela na letním táboře v klidu... ale to už jsou také dva roky! :D

Prázdniny si snažím užívat i posloucháním hudby, díváním se na seriály,... Stáhla jsem si písničky od One direction, které má sestra přirovnala k Back street boys a také na seriál Lost girl, který mi doporučila kamarádka. Zatím se nic moc neděje, ale dám vědět ;)

S Paži pro Vás připravujeme malý projekt, který se mi začíná líbit, takže čekejte a uvidíte ;))


2 komentáře:

  1. Jůůůů....na tom blogu jsem už taky dlouho nebyla :D Asi to budu muset dohnat a přečíst :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají tam hezké knížky, ale z počítače mě pak často bolí oči, takže musím je po malých částech :( Stejně si je ale přečtu :D

      Vymazat