pondělí 9. ledna 2012

Top týdne 19 - Top knihy z roku 2011

Máme tady nové meme od Luu z  Luu-san.blogspot.com. Cílem je každé pondělí vybrat si Top 10-  něčeho. například Top 10 oblíbených postav nebo 10 oblíbených filmových zpracování, ...a po dlouhé době ->
 
Dnes na téma - Top knihy z roku 2011 
 
 
 
Hunger games  - Suzanne Collins
 
 Tahle série si zde určitě zaslouží mít své místo. 
 
 
 
 
 

Vampýrská akademie - Richele Mead

 Tuto sérii jsem začala číst minulý rok v lednu. Pamatuji si, že jsem se ve škole vymluvila při tělocviku na plavání a v šatnách jsem si četla VA. Když miluješ  - není co řešit ;)

Nástroje smrti - Cassandra Clare


Vzala jsem do ruky - zamilovala se. Tohle je moje veliká srdcovka.
 
 Série Zavržený  - Becca Fithzpatrick

I když je zde jistá podobnost se Stmíváním, tak se mi tato série nehorázně líbí a já jsem opravdu zvědavá, jak to všechno dopadne. Ale proč za tak dlouho?!!!







   Křídla - Aprilynne Pike

Příběh o vílách-florelách, který mě uchvátil. 
 
 
 
 
 
 
 


Pád - Lauren Kate

 Příběh, který je svým způsobem nádherně zvláštní. Čtenář si zde najde vše, co se mu zlíbí. Já jsem si našla Daniela, Cama :D
 
 
Krvavý karneval - Mellisa De La Cruz
 
První díl mi moc nesedl, o to víc jsem byla překvapená z Karnevalu. Tento díl mě nehorázně bavil a nemůžu se dočkat dalšího dílu.  
 
 
 
 
 
 
Série o Mercedes - Patricia Briggs

I když mám za sebou pouhé dva díly, tak jsem opravdu ráda, že jsem se do této série pustila.







Eon - Alison Goodman
 
 Úplně jiné pojetí fantasy, které mě velice příjemně překvapilo. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Roztomilé malé lhářky - Sara Shepard

 Proč zrovna Lhářky? Sama nevím. Možná je to tím, že je to úplný únik ze světa nadpřirozena do životů čtyř dívek.Celá knížka je vlastně holčičí drbárna, která mě svým dějem dostala.






Knihy nejsou seřazené podle oblíbenosti. Která kniha mě napadla je tady. Samozřejmě je jich ještě plno, které by mě napadli, ale nemůžu je sem dát - bohužel - všechny.



 

Žádné komentáře:

Okomentovat